موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Komperdell مدل Ridgehiker Crok

باتوم کوهنوردی کامپردل ریج هایکر کراک با دسته چوب پنبه ای ضد تعریق

‎10,230,000 تومان
رنگ
  • یشمی
تعداد
مرجع:
6112376151
توضیحات

در کوهنوردی درست است که آمادگی جسمانی کوهنورد بسیار اهمیت دارد اما گاهی اوقات در شرایط بد و دشوار طبیعی فقط با تکیه بر آمادگی جسمی خود نمی توانید با این مشکلات طبیعی مواجه شوید. در کوهنوردی فشار ناشی از کوله و وزن خودتان، مستقیماً بر روی پاها، زانوها و کمر فشار می آورد که در اکثر کوهنوردان با رعایت نکردن دچار ناراحتی های مفاصل می شوند.

باتوم Komperdell می تواند به خوبی در صعود و پیاده روی هایتان همراه مطمئن و مؤثری باشد. این باتوم کوهنوردی از بدنه آلومینیوم ساخته شده که از سیستم بست پیچی بهره می برد، همچنین باتوم komperdell با داشتن گیره هایی با قابلیت تغییر اندازه‌، این امکان را به شما می دهد تا در حالت جمع شده 64 سانتی متر و با باز کردن بتوانید تا 140 سانتی متر اندازه آن را تغییر دهید. با این کار می توانید باتوم کوهنوردی را به اندازه قد خودتان و با توجه به شیب مسیر تنظیم کنید.

دسته ی این باتوم کوهنوردی به صورت ارگونومیک و از جنس چوپ پنبه ساخته شده است که از عرق کردن دست جلو گیری کرده و راحتی مطلوبی را به شما می دهد. با تعبیه بندهایی در دسته های باتوم تلسکوپی برند کامپردل می توانید آن به دور مچ خود بپیچید و باتوم کوهنوردی خود را مستحکم تر و با اطمینان بیشتری در دست بگیرید. باتوم کوهنوردی مارک Komperdell دارای سیستم قفل 3.0 Power Lock می باشد، این سیستم قفل فلزی سبک و بسیار مستحکم است و خیال شما را از عملکرد قفل این باتوم کوهنوردی راحت کرده و امنیت شما را تضمین می کند. باتوم کامپردل دارای دو عدد گل سنگ می باشد که به شما کمک می کند تا در صورت پیمایش و صعود‌های خود، بتوانید به راحتی از مسیرهای گلی و سنگلاخی عبور کنید. در واقع کارکرد این وسیله این است که از فرو رفتن باتوم کوهنوردی شما به داخل گل‌ولای و سنگ جلوگیری کرده تا آسیبی به بدن شما وارد نشود.

از دیگر ویژگی های این باتوم کوهنوردی می توان به سخمه اشاره کرد که این قسمت معمولاً از کاربید و تنگستن تشکیل می شود تا بتواند به راحتی بر روی زمین قرار بگیرد. در مواقعی که نیاز به سخمه نیست می توان با درپوشی که برای این باتوم تلسکوپی طراحی شده، آن را پوشانده تا از آسیب به خود و دیگران جلوگیری کنید. بنابراین بیشتر کوهنوردان خود را به باتوم کوهنوردی مجهز می کنند. خیلی ها بر این باور هستند که با استفاده از باتوم کوهنوردی، زانو ها و مفاصل کاملاً بهبود پیدا کرده و کمک شایانی به کوهنورد در عملکرد بهتر فعالیت هایش می کند.

با هر بار استفاده از باتوم کوهنوردی 5 تا 8 کیلوگرم سنگینی از قسمت های پایین تنه بدن کاسته می گردد که این معادل 13 تن در طول یک ساعت پیاده روی زمین مسطح می باشد و این مقدار در هنگام پایین آمدن از سرازیری به 34 تن می رسد. در نهایت اگر در سفرتان به یک همراه مطمئن و کارآمد نیاز دارید، باتوم کوهنورردی Komperdell Ridgehiker Crok می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد. با خرید باتوم کوهنوردی از برند کامپردل می توانید امنیت سفرتان را تضمین کنید. همچنین قیمت باتوم کامپردل با توجه به قابلیت های بسیار کاربردی که دارد بسیار مناسب است و می توانید در مسیرهای دشوار به آسانی از این باتوم کوهنوردی با کیفیت استفاده کنید.

مشخصات و ویژگی های باتوم Komperdell مدل Ridgehiker Crok

  • مناسب برای استفاده در کوهنوردی، کوهپیمایی و طبیعت گردی
  • تولید شده از آلومینیوم سخت T6-7075
  • عملکرد مناسب در دمای بسیار سرد
  • مجهز به قفل بدنه با سیستم Power Lock
  • دارای دو عدد گل سنگ
  • جنس نوک سخمه از کاربید تنگستن
  • دارای دسته ای از جنس چوب پنبه کاملاً راحت و ضد تعریق
  • طراحی بند قابل تنظیم و قابل تعویض
  • قابلیت تنظیم سریع اندازه باتوم با تعبیه دو عدد گیره کلیپسی
جزئیات محصول
6112376151

توضیحات

برند
Komperdell
کشور مبدا برند
اتریش
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
538 گرم
مناسب برای
کوهنوردی، کوهپیمایی و طبیعت گردی
حداقل طول
64 cm
حداکثر طول
140 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
آلومینیوم T6-7075
جنس سخمه
کاربید و تنگستن
جنس دسته
چوب پنبه
نوع سیستم قفل
Power Lock 3.0
قابلیت آنتی شوک
ندارد
قطر گُل سنگ
6 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود