موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Masters مدل Dolomiti Calu

ناموجود

باتوم تلسکوپی مسترز دولومیتی کالو با خاصیت آنتی شوک

‎2,750,000 تومان
رنگ
  • آبی روشن
تعداد
مرجع:
613345421
توضیحات

فعالیت های کوهنوردی و طبیعت گردی نیازمند ابزاری است تا ایمنی را در سفرتان تضمین کند که از ضروری ترین وسایل می توان به باتوم کوهنوردی اشاره کرد، زیرا نقش اساسی در کنترل فشار وارده به کمر و پاها دارد. به همین منظور سیاه کمان به شما باتوم تلسکوپی از برند خوش نام ایتالیایی Masters مدل Dolomiti Calu را پیشنهاد می کند. با این باتوم تلسکوپی حرفه ای می توانید در ماجراجویی های خود از سلامت پاها و کمرتان اطمینان خاطر داشته باشید. کمپانی Masters به علت استفاده از آلیاژ آلومینیوم و فیبر کربن این باتوم کوهنوردی را در عین سبکی نیز بسیار مقاوم و آن را از استحکام خوبی برخوردار کرده است، همین ویژگی این امکان را می دهد تا در هر وضعیت آب و هوایی قابل استفاده باشد.

باتوم تلسکوپی برند Masters از دسته ای ارگونومیک و متناسب با فرم دست ساخته شده است تا راحتی را با گرفتن باتوم به خوبی لمس کنید. همچنین برای جلوگیری از عرق کردن و لغزش باتوم کوهنوردی در دست، از فوم درجه یک استفاده شده است؛ که علاوه بر خشک نگه داشتن دست ها به علت نرمی و لطافتی که دارد، راحتی مطلوبی را منتقل می کند. این مدل باتوم کوهنوردی مجهز به بندهای حمایتی قابل تنظیم است تا با پیچیدن به دور مچ، از مستحکم ماندن آن در دست اطمینان پیدا کنید. نام Masters بر روی بندهای این باتوم تلسکوپی، به صورت شبرنگ طراحی شده تا هنگام شب و نبود نور کافی بهتر دیده شوید.

باتوم Masters از سه قسمت آلومینیومی تشکیل شده که می توان در سه حالت مختلف آن را تغییر داده و به اندازه مورد نظر در بیاورید. این باتوم کوهنوردی در کوتاه ترین حالت به 66 سانتی متر و بلندترین حالت به 135 سانتی متر می رسد. این تغیر اندازه ها در باتوم کوهنوردی به وسیله سیستم قفل Clamper انجام می شود و اجازه می دهد که به راحتی با پیچاندن بدنه، طول آن کم و زیاد شود. همچنین در باتوم کوهنوردی برند مسترز از تکنولوژی روز دنیا به نام Calu Tech استفاد شده است که با داشتن سبکی و مقاومت بسیار بالا، می توانید با اطمینان خاطر به هر گونه فعالیتی بپردازید.

از دیگر ویژگی های کاربردی این باتوم تلسکوپی ایتالیایی می توان به سیستم قفل Wing lock از نوع کلیپسی اشاره کرد که این قابلیت جدید بسیار راحت و سریع است زیرا به راحتی باز و بسته می شود که در کوهنوردی از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد، این باتوم کوهنوردی می تواند همراه بسیار خوبی در مسیرهای ناهموار باشد. برای مثال زمین های ناهموار دارای پستی بلندی هایی است که باعث می شود ضربات وارده مستقیم بر روی کمر و دستان فشار بیاورد که موجب بروز آسیب می شود.

باتوم تلسکوپی

باتوم تلسکوپی آنتی شوک دار، ضامن امنیت و سلامتی

سیستم آنتی شوک به این منظور طراحی شده که فشار را از روی پاها و کمر کم کند. قابلیت ضربه گیر یا آنتی شوک یکی از تکنولوژی های کاربردی در باتوم است که می تواند از آسیب های جدی جلوگیری کند، زیرا در کوهنوردی بیشترین فشار بر روی کمر و پاها می باشد. اگر در طول مسیر به جاهای ناهموار و سنگلاخی برخورد کنید، این فشار بر قسمت پایین تنه بیش از پیش می شود و در مواقعی آسیب دیدگی به شکلی رخ می دهد که مانع ادامه فعالیت می شود. اما عملکرد سیستم آنتی شوک این باتوم تلسکوپی به این صورت است که با تعبیه فنر درون دستگیره فشار وارده را از طریق فنر به دست ها منتقل کرده و باعث می شود تمام فشار به طور مستقیم به کمر و پاها وارد نشود. این باتوم کوهنوردی دو مرحله ای می باشد، در واقع از دو بخش و سه قسمت میله ای درست شده که قطر هر قسمت 16-14-12 میلی متر است و می توان با توجه به شرایط موجود اندازه این باتوم تلسکوپی را تنظیم کرد.

سهولت حرکت در برف با گل یخ و برف

در این باتوم تلسکوپی با تکنولوژی جدید Tip-Top آشنا می شوید که با کاهش وزن مواد پلاستیکی، بسیار سبک و انعطاف پذیر می باشد. گل برف های این باتوم تلسکوپی هم از فناوری Tp-Top بهره می برد و با انعطاف پذیری خوبی که دارد، باعث می شود عملکرد بهتری هنگام حرکت روی برف و سطوح یخی داشته باشید. طریقه بستن آن بسیار آسان و سریع صورت می گیرد، به این شکل که سه طرف گُل را خم و جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا در کم ترین زمان به راحتی در جایش قرار گیرد. در نهایت قسمت آخر باتوم مجهز به سخمه ای از جنس تنگستن و متریال کاربید می باشد که به خوبی در مسیرهای یخی استفاده می شود. لازم به ذکر است، در مواقعی که از سخمه استفاده نمی کنید، با در پوشی که برای این قسمت طراحی شده است، سخمه را بپوشانید تا نوک تیز آن به کسی آسیب وارد نکند.

با خرید باتوم تلسکوپی کمپانی حرفه ای Masters می توانید در مسیرهای سراشیبی و سربالایی راحت تر قدم بردارید. قیمت باتوم تلسکوپی برند پرطرفدار Masters با توجه به تکنولوژی و قابلیت های کارآمدی که دارد، بسیار مناسب است.

باتوم تلسکوپی

مشخصات و ویژگی های باتوم Masters مدل Dolomiti Calu

  • مناسب برای استفاده در کوهنوردی، پیاده روی، طبیعت گردی و قابل استفاده در آب و هوای مختلف
  • دارای سیستم قفل کلیپسی با تکنولوژی Wing Lock جهت باز و بسته کردن آسان و سریع
  • مجهز به گَل برف با قطر 85 میلی متر و استفاده از تکنولوژی جدید Tip-Top در باز و بسته کردن آن
  • بدنه باتوم تشکیل شده از آلومینیوم 7075 و فیبر کربن بسیار سبک و مقاوم
  • استفاده از تکنولوژی CALU جهت استحکام و سبکی قابل توجه باتوم
  • دارای سخمه از جنس کاربید و تنگستن
  • طراحی دسته ارگونومیک Palmo Grip از جنس فوم نرم جهت جلوگیری از عرق و لغزش دست
  • دارای بند حمایتی قابل تنظیم با قابلیت شبرنگ
  • استفاده از سیستم آنتی شوک جهت جلوگیری از ضریه و لرزش هنگام حرکت

جزئیات محصول
613345421

توضیحات

برند
Masters
کشور مبدا برند
ایتالیا
بازه وزن
250-550 گرم
وزن
426 گرم
مناسب برای
کوهنوردی، پیاده روی، طبیعت گردی و قابل استفاده در آب و هوای مختلف
حداقل طول
66 cm
حداکثر طول
135 cm
نوع
کلیپسی
بند حمایتی
دارد
جنس بدنه
Aluminium 7075 , Fiber carbon
جنس سخمه
کاربید و تنگستن
جنس دسته
فوم
نوع سیستم قفل
Wing Lock
قابلیت آنتی شوک
دارد
قطر گل برف
85 mm

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود