موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

باتوم Snow Hawk مدل STPR-303

ناموجود

باتوم اسنوهاک 303، سبک، مقاوم و با قابلیت آنتی‌شوک (فروش جفت)

‎865,000 تومان
رنگ
  • ذغالی
  • *آبی تیره*
  • گلبهی
تعداد
مرجع:
3187106
توضیحات

خرید باتوم کوهنوردی؛ مانند داشتن دو پای کمکی برای کوهنوردان است. باتوم درصد فشار زیادی  که به زانوها وارد می‌شود را، به دست‌ها منتقل می‌کند؛ به همین دلیل مسیر پیمایش به مراتب راحت‌تر می‌شود. خرید باتوم اسنوهاک مدل 303 با داشتن قابلیت آنتی شوک به خوبی از پس این ویژگی برمی‌آید. یک جفت باتوم، دو پای کمکی بهترین تعریفی است که می‌توان از عصای کوهنوردی داشت.

اندازه و وزن باتوم اسنوهاک

باتوم کوهنوردی چه در دست حمل شود، چه در کوله پشتی، باید سبک باشد تا باعث خستگی مضاعف نگردد. به همین دلیل برند اسنوهاک برای هر باتوم، وزنی در حدود 215 گرم را در نظر گرفته است. طول این مدل باتوم اسنوهاک، در حالت جمع شده 64 سانتی‌متر است که قابلیت باز شدن تا 135 سانتی‌متر را نیز دارد.

خرید باتوم اسنوهاک

بلاگ ترفند تنظیم ارتفاع باتوم کوهنوردی به شما در فیکس کردن باتوم اطلاعات جامعی می‌دهد.

متریال به کار رفته در باتوم اسنوهاک

برای داشتن کیفیت بالا و حفظ وزن سبک؛ از آلومینیوم 7075 در ساخت بدنه استفاده شده است تا عصای کوهنوردی اسنوهاک از مقاومت بالایی برخوردار شود.

اگه شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که به شدت تحت تأثیر فعالیت، دچار تعریق می‌شوید و حتی کف دستانتان از این مسأله رهایی ندارد، نگران دست گرفتن باتوم اسنوهاک نباشید؛ جنس دسته باتوم اسنوهاک مدل 303 از فوم EVA است که خاصیت ضد لغزش دارد و در زمان تعریق دیگر دست در آن سُر نمی‌خورد. البته برای زمان‎‌های کوتاهی که نیاز به تغییر سایز باتوم دارید تا در ارتفاع کمتری از آن استفاده کنید؛ می‌توانید بدون تغییر اندازه این کار از 10 سانتی‌متر اسفنجی که پایین دسته تعبیه شده است کمک بگیرید. معمولاً در شیب‌ها، برای حمل باتوم این اسفنج خیلی کاربرد دارد.

جنس سخمه به دلیل تماس دائم با سطح سخت زمین، از آلیاژ مقاوم فولاد است تا در برابر برخوردهای گوناگون، استحکام داشته باشد. در مواقعی که نیاز نمی‌بینید از باتوم اسنوهاک استفاده کنید، آن را جمع کنید و در پوش محافظ سخمه را بگذارید تا به کوله و اطرافتان آسیب نرسانید.

بیشتر بخوانید: باتوم کوهنوردی مضر یا ضروری؟

کاربرد بند حمایتی در باتوم اسنوهاک

بند برزنتی که کنار دسته فومی قرار دارد، برای فیکس کردن مچ دست با باتوم است. با این کار دیگر نگران افتادن یهویی آن نخواهید بود، زیرا به دستان شما با کمک بند برزنتی قفل شده است.

قابلیت‌‎های باتوم پیچی Snow Hawk

بهترین مزیت برای باتوم اسنوهاک، مکانیزم پیچی آن است که باعث می‌شود در حجم کوله تأثیر مثبت و بسزایی بگذارد. اما چه کسی است که خاصیت آنتی شوک را در نظر نگیرد؟! به لطف این ویژگی، 25% وزن وارد شونده به زانو و قوزک از طریق عصا به دست‌ها انتقال پیدا می‌کند و از این طریف حرکت دست نیز بیشتر می‌شود؛ بنابراین گردش خون بهتر امکان پذیر می‌شود. این تنها یکی از 8 فایده باتوم کوهنوردی است.

برای راهپیمایی مناسب در برف و سنگلاخ، نیاز دارید تا عصای کوهنوردی شما در آن گیر نکند؛ به همین منظور از گل برف و گل سنگ که قابلیت تعویض نیز دارد، در انتهای باتوم اسنوهاک استفاده شده است.

خرید باتوم پیچی

در نهایت با وجود تمام این ویژگی ها، قیمت باتوم کوهنوردی برند اسنوهاک مدل 303 بسیار مناسب است. تهیه کردن تجهیزات کوهنوردی با قیمت و کیفیت مناسب در فروشگاه سیاه کمان کار بسیار ساده‌ای است. کافیست به خوبی جست‌وجو و مطالعه کنید تا به نتیجه دلخواهتان برسید!

مشخصات و ویژگی‌های باتوم اسنوهاک مدل STPR-303

  • قابل استفاده برای کوهنوردی، کوهپیمایی و پیاده روی
  • بدنه ساخته شده از آلومینیوم 7075
  • دارای دسته فومی از جنس EVA و بند حمایتی برزنتی
  • مکانیزم جمع شدن به صورت پیچی از 64 ‌تا 135 سانتی‌متر
  • دارای گل برف و گل سنگ قابل تعویض در انتها
  • تعبیه فوم به طول 10 سانتی‌متر در امتداد دسته
  • قابلیت آنتی‌شوک برای انتقال فشار از زانو و قوزک به دست‌ها
  • عملکرد و کارایی ایده‌آل در سرما
  • وزن هر عدد: 215 گرم
جزئیات محصول
3187106

توضیحات

برند
Snow Hawk
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
215 گرم (وزن هر عدد)
جنس بدنه
آلومینیوم 7075
حداقل طول
64 سانتی‌متر
حداکثر طول
135 سانتی‌متر
نوع
پیچی
بند حمایتی
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کوهپیمایی و پیاده‌روی
جنس سخمه
آلیاژ فولاد
جنس دسته
فوم
قابلیت آنتی شوک
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود