موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاپشن Tribord مدل CN0364

ناموجود

کاپشن کوهنوردی زنانه تریبورد با قابلیت ضدآب و کلاه لبه دار

‎430,000 تومان
سایز
رنگ
  • صورتی
تعداد
مرجع:
424209107646
توضیحات

خشک ماندن در کوهستان از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از مهم ترین محصولاتی که کوهنوردان برای انتخاب آن حساسیت زیادی به خرج می دهند کاپشن کوهنوردی است. در خصوص پوشاک کوهنوردی مناسب که حتماً اطلاعات دارید؟ بعد از برنامه ریزی کوهنوردی با توجه به مکان و فصل می توانید چند لایه بودن پوشاک مناسب خود را انتخاب کنید.

کاپشن ضدآب تریبورد به دلیل مقاومت خوبی که دارد به عنوان لایه ی عایق محسوب می شود. این لایه از شما در روزهای بارانی یا محیط های مرطوب کاملاً محافظت می کند. این کاپشن ضد آب به دلیل دارا بودن یک لایه مش اجازه نمی دهد ضدآب بودن آن به احساس آسایش شما لطمه ای وارد کند و این تنفس پذیری را مدیون این لایه ی مش داخلی در کاپشن ضد آب تریبورد هستیم.

یکی از نکات جالبی که طراحان کاپشن ضدآب تربیورد در طراحی سری جدید به آن توجه کرده اند؛ حضور یک سایه بان روی کلاه کاپشن ضد آب تریبود است. اگر در بلاگ کاپشن به معرفی جزئیات کاپشن  ضدآب کوهنوردی توجه کرده باشید می دانید که سایه بان کلاه کاپشن ضدآب در اینجا وظیفه محافظت از چشمان و صورت شما در مقابل وزش باد و باران را بر عهده دارد.

کاپشن ضد آب

کلاه کاپشن ضد آب به وسیله بند های کشی که دارد، قابلیت تنظیم دقیق پیدا می کند که به شما اجازه می دهد کلاه این کاپشن ضدآب را به سادگی و دقیق روی سرتان تنظیم کنید. این تنظیم شوندگی در آستین کاپشن ضدآب تریبورد به صورت کش هایی به دور مچ تعبیه شده که از نفوذ باد و باران به داخل کاپشن ضد آب جلوگیری می کند.

این کاپشن ضد آب بسیار سبک است و در هنگام پوشش احساس راحتی مطلوبی در کنار حفاظت برای شما به ارمغان می آورد. تمام درزهای کاپشن ضد آب تریبورد بسیار محکم دوخته و مهر و موم شده تا آب به داخل کاپشن تریبورد نفوذ نکند و شما را در هر شرایطی خشک نگه دارد. کاپشن ضدآب تریبورد با زیپ های بسیار مقاوم YKK تولید گشته است. این کاپشن ضد آب با یک زیپ در جلو به آسانی باز و بسته می شود و در دو طرف آن دو جیب زیپ دار وجود دارد که دوخت با کیفیت زیپ ها، ضدآب بودن آن ها را تضمین می کند.

برای تکمیل تمام ویژگی های منحصر به فرد، باید گفت قیمت کاپشن کوهنوردی برند تریبورد بسیار مناسب است. به طوری که می توانید به آسانی خرید کاپشن ضد آب خود را ثبت کنید و از حضورش در برنامه هایتان احساس آسایش خیال را تجربه کنید.

مشخصات و ویژگی های کاپشن Tribord مدل CN0364

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی و استفاده روزانه
  • جنس صد در صد ضد آب با تنفس پذیری کافی
  • کاپشن ضد آب با مقاومت در برابر سایش
  • تعبیه مش هایی در قسمت داخلی برای تنفس پذیری کاپشن ضد آب
  • کاپشن ضدآب دارای کلاه با قابلیت تنظیم دقیق روی سر
  • دو جیب زیپ دار در بغل کاپشن ضد آب

جزئیات محصول
424209107646

توضیحات

برند
Tribord
کشور مبدا برند
فرانسه
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
517 گرم
جنس
Polyester , Polyamide
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
خاصیت ضد آب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و استفاده روزانه
مچ بند قابل تنظیم
دارد

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود