موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

چاقو Opinel مدل N°07 Stainless Steel

ناموجود

چاقو تاشو اپینل No.07 با دسته چوبی و تیغه استیل ضدزنگ

‎500,000 تومان
رنگ
  • *کرم*
تعداد
مرجع:
30144152100064180
توضیحات

برند فرانسوی اپنیل یکی معروف‌ترین صنایع در تولید چاقو در سطح جهان به شمار می‌رود. اگر اهل سفر و کمپینگ هستید، حتماً از ضرورت چاقو در برنامه‌ها آگاهید. حالا چه بهتر چاقو اورجینال و با کیفیت و در عین حال سبک و کم حجم باشد تا به راحتی قابل حمل و در دسترس قرار گیرد. خرید چاقو تاشو Opinel مدل N°07 با دسته چوبی بهترین گزینه برای به همراه داشتن موقعیت‌های ضروری در سفر است.

همیشه ابعاد در تجهیزات کوهنوردی و بقا، نقش مهمی دارد. هیچ کس از داشتن کوله پشتی سنگین و حجیم احساس رضایت نمی‌کند؛ بنابراین هرچه محصولات کوچک‌تر و سبک‌تر باشند، بهتر است. اما این موضوع نباید از کارایی تجهیزات کم کند. مانند چاقو تاشو اپینل که با داشتن دسته چوبی و قابلیت تا شدگی، بسیار سبک است و در عین حال تیز و برنده تا در مواقع مختلفی کاربرد داشته باشد. طول چاقو تاشو دسته چوبی اپینل در حالت کلی 18 سانتی‌متر و در زمان تاشدن 10 سانتی‌متر و تیغه‌ی آن 7 سانتی‌متر است که از استیل ضد زنگ ساخته شده و از ساخت با کیفیت آن خبر می‌دهد!

چاقو تاشو اپینل

چاقو تاشو اپینل به عنوان یک محصول اورجینال فرانسوی، در موارد بسیاری از جمله؛ آشپزی در طبیعت یا خانه و حتی باغبانی کاربرد دارد. حدس می‌زنیم حداقل یکبار برای طبیعت‌گردها اتفاق افتاده باشد که در دل جنگل به گیاهان دارویی و خوراکی برمی‌خورند و دلشان می‌خواهد به چیدن گیاه مشغول شوند، اینجاست که جای خالی یک چاقو تاشو مناسب به چشم می‌اید. تصور کنید وسیله‌ای تیز و برنده اما در غلاف، به کوچکی انگشت دست در جیبتان باشد، به محض نیاز به راحتی از آن استفاده کنید لذت کیفیت خوب چاقو تاشو دسته چوبی اپینل را ببرید. وقتی صحبت از راحتی در حمل می‌شود؛ ذکر این نکته ضرورت می‌یابد که چاقو اپینیل با مجهز بودن به سیستم امنیتی Virobloc مثل قفل عمل می‌کند و مانع از باز و بسته شدن یهویی می‌شود. بدین صورت که در گلوی چاقو اپینل، یک لایه‌ی فلزی قرار دارد که وقتی آن را باز می‌کنید با یک چرخش ساده، قفل شده و از بسته شدن در هنگام استفاده جلوگیری می‌کند. برای زمانی که می‌خواهید آن را ببندید دوباره قفل را باز کنید، در غلاف بگذارید و برای اطمینان از بسته بودن دوباره قفل کنید. همانطور که گفتیم برای باز و بسته بودن کاربرد دارد. 

دسته چاقو تاشو اپینل مدل N°07 از جنس چوب راش است تا علاوه بر استحکام، به مصرف کننده حس طبیعت را القا کند. ترکیبی مدرن از طبیعت و تجهیزات که در قالب چاقو نمایان شده است. این مدل چاقو اپینل در مراحل مختلف تولید تست می‌شود و از این نظر مقاومت مشخص و بالایی دارد. روند تولید و مشتری مداری این برند نشان می‌دهد که کیفیت در تولید محصولاتش حرف اول را می‌زند.

خرید چاقو تاشو

شما با خرید چاقو Opinel مدل N°07 نه تنها با قیمت استثنایی یکی از تجهیزات مهم کوهنوردی را  خریداری می‌کنید، بلکه یک کالای وارداتی فرانسوی را نیز به مجموعه آشپزخانه خود اضافه کرده‌اید.

مشخصات و ویژگی‌های چاقو تاشو Opinel مدل N°07 Stainless Steel

  • بسیار سبک و کم حجم با طول کلی 18 سانتی‌متر
  • دارای تیغه به طول 7 سانتی‌متر با مقاومت در برابر خوردگی
  • بدون نیاز به نگهداری خاص و شست‌وشو راحت
  • همراه با دسته چوبی از جنس راش
  • قابل استفاده در کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت‌گردی و سفر
  • کارایی بالا  و بسیار راحت و کاملاً خوش دست
جزئیات محصول
30144152100064180

توضیحات

برند
Opinel
کشور مبدا برند
فرانسه
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
50 گرم
ابعاد
2 * 3 * 18 سانتی‌متر
جنس دسته
چوب راش
جنس تیغه
استیل ضدزنگ
طول تیغه
7 سانتی‌متر
طول چاقو
18 سانتی‌متر
قفل انحصاری Virobloc چاقو های اوپینل
دارد
قابلیت تاشدن
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود