موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کوله پشتی لپ تاپ انیسه مدل Genius SA

ناموجود

کوله پشتی لپ تاپ انیسه جنیوس اِس اِی از پلی استر بادوام، ضد سایش و مقاوم                                                                                                                                                                                                   

‎500,000 تومان
رنگ
  • مازویی
  • قرمز روشن
  • ذغالی
تعداد
مرجع:
توضیحات

کوله لپ تاپ Genius SA برند اُنیسه، طراحی شده برای لپ تاپ های 15.6 اینچی. جنس این کوله پشتی لپ تاپ از پلی استر بادوام، ضد سایش و مقاوم در برابر رطوبت است. محفظه لپ تاپ دارای سیستم ALC است که یک محفظه قابل تنظیم لپ تاپ است و انواع سایز لپ تاپ را به خوبی در بر می‌گیرد، این محفظه پد گذاری شده است و برای حمل لپ تاپ شما و محافظت از آن در برابر ضربات احتمالی در هنگام مسافرت، طراحی شده است. دارای جیب‌هایی با فضای مناسب برای قرار دادن انواع وسایل. جیب‌های کوچک توری و کشی برای قرار دادن خودکار، کارتهای بانکی، مدارک و یک جیب کوچک در بالای کوله برای وسایل ضروری همچون گوشی و عینک.

کوله لپ تاپ Genius SA از زیپ‌ها و یراق آلات بسیار با کیفیت، دسته حمل نرم و سازگار با پوست، بند روی دوشی از جنس EVA مقاوم و بادوام بهره می‌برد. یک کمربند در این کوله‌ پشتی برای اتصال محکم تر به بدن تعبیه‌ شده است.

پشت کوله از 2 قسمت از جنس فوم XPS با روکش پارچه استرج تنفسی تشکیل شده که علاوه بر چرخش هوا در پشت کمر، وزن کوله را به خوبی تقسیم می‌کند. قسمت پایینی پشت کوله دارای ویژگی Smart Sleeve  است که برای حرکت راحت تر، می توانید کیف لپ تاپ را به سادگی به چمدان خود وصل کنید. برای این کار کافیست دسته چمدان را از میان Smart Sleeve کیف لپ تاپ رد کنید.

تکنولوژی‌های به کار رفته در کوله لپ تاپ

        Fixing Belt

  • در قسمت های جانبی، بند گیرهایی تعبیه شده  که در صورت لزوم میتوان با استفاده از آنها کمربند ویژه را به کیف متصل کرد. هنگامی که نیاز دارید کیف کاملا به بدنتان متصل شود (هنگام موتور سواری دوچرخه سواری، دویدن و حرکت در مکان های شلوغ مانند مترو و اتوبوس)، از کمربند مخصوص استفاده نمایید.

        Power Casepen Holding System

  • طراحی ویژه با دهانه گشاد که انواع قلم به آسانی وارد آن می‌شود و در قسمت میانی جهت ثابت ماندن خودکار باریک تر در نظر گرفته شده است.

        Adjustable Laptop compartment

  • محفظه قابل تنظیم لپ تاپ می تواند لپ تاپ های سایز کوچک را نیز به خوبی در بر بگیرد، این محفظه پد گذاری شده است و برای حمل لپ تاپ شما و محافظت از آن در برابر ضربات احتمالی در هنگام مسافرت، طراحی شده است.

   منبع: سایت انیسه

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Oniseh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
900-1200 گرم
وزن
1070 گرم
ابعاد
19 * 32 * 45 cm
جنس
پلی استر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود