موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سویشرت E9 مدل Scrub A5

ناموجود

سویشرت زنانه ای ناین Scrub A5 دارای جیب های چرمی خاص و زیبا

‎2,100,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی روشن
  • نارنجی تیره
تعداد
مرجع:
3652775774
توضیحات

با فرا رسیدن فصل بهار حتی با وجود گرم تر شدن هوا، برای محافظت از خود در برابر باد و سرمای ناگهانی به یک سویشرتنیاز داریم، که البته انتخاب سویشرت دلخواه و مطابق با سلیقه خودتان کاری نسبتاً سخت است. این سویشرت دخترانه تولید شده توسط برند E9 است که همیشه در طراحی لباس های جذاب و چشم گیر پیش تاز بوده و با خرید سویشرت کوهنوردی از این برند خاص می توانید متفاوت تر از همیشه باشید.

این سویشرت زنانه دارای ویژگی های ظاهری منحصربفردی می باشد که می تواند نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند، همچنین این سویشرت دخترانه با دوخت هوشمندانه ای که دارد، بسیار خوش فرم در تن می ایستد و به همین خاطر برای انواع فعالیت ها کاملاً ایده آل است و طرفداران زیادی دارد. سویشرت دخترانه برند E9 از 97% کتان و 3% الاستان تشکیل شده است که همین درصد کم الاستان به کار رفته در آن، آزادی حرکت مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.

سویشرت زنانه

پارچه کتان به کار رفته در این سویشرت دخترانه، تشکیل شده از الیاف طبیعی و بسیار کارآمد می باشد، زیرا فیبر و الیاف گیاهی به کار رفته، آن را انعطاف پذیر و خنک کرده است. از دیگر ویژگی های بارز کتان به کار رفته در این سویشرت زنانه می شود به این موضوع که پارچه کتان تمام خصوصیات پارچه های پنبه ای را دارد که تفاوتشان فقط در زودتر خشک شدن و تمیز کردن آسان آن نسبت به پارچه پنبه ای است، که علاوه بر ویژگی های ذکر شده پارچه کتان دارای براقیت، درخشش چشم نواز و سطح یک دست می باشد که باعث جذاب تر شدن می شود.

همچنین این سویشرت دخترانه دارای نوارهای دکمه ای برای تغیر اندازه دور مچ می باشد. وجود دو جیب در جلو و یک جیب بزرگ کاریردی با درپوش چسبی در این مدل سویشرت زنانه باعث شده تا برای انواع فعالیت ها مثل دوچرخه سواری هم بتوانید از آن استفاده کنید. در ضمن پارچه جیب ها و قسمتی از آستین ها با رنگ متفاتی دوخته شده که در زیبایی سویشرت دخترانه E9 تأثیر چشم گیری دارد. همچنین در جلو سویشرت دخترانه یک زیپ سرتاسری فلزی با مقاومت بالا برای سهولت در پوشدن طراحی شده است. با وجود تمام این ویژگی ها، قیمت سویشرت کوهنوردی برند E9 کاملاً مناسب است. به تن داشتن این سویشرت دخترانه می توانید مقاومت بالا در کنار زیبایی را با هم داشته باشید و خاطرات خوبی را در فعالیت های خود ثبت کنید.

مشخصات و ویژگی های سوشرت E9 مدل Scrub A5

  • ساخته شده از 97% کتان و 3% الاستان
  • دارای دو جیب در جلو و یک جیب چسبی در پشت این سویشرت دخترانه
  • استفاده از زیپ فلزی سرتاسری در جلو سویشرت دخترانه جهت سهولت در پوشیدن
  • یقه کشی و ایستایی مناسب در طراحی سویشرت زنانه
  • مجهز یه نوارهای دکمه ای دور آستین جهت تغیر اندازه
  • مناسب برای انواع فعالیت ها در فصل بهار و پاییز

جزئیات محصول
3652775774

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
625 گرم
جنس
Cotton 97% , Elastan 3%
جیب
دارد
نحوه بسته شدن
زیپی
قابل استفاده برای
انواع فعالیت ها در فصل بهار و پاییز

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود