موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستمال سر تن ریسا مدل 500256

ناموجود

دستمال سر کوهنوردی تن ریسا نگاره 68 با کشسانی چهارطرفه

‎48,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

مدل های دستمال سر از برند ایرانی تن ریسا با طرح های زیبا در کنار رنگ های شاد و متنوع تولید شده است. این دستمال سر و گردن علاوه بر قابلیت های بیشمارش، در خوش پوش دیدن شما نقش مؤثری دارد. شما تا چه اندازه با کاربرد های دستمال سر آشنایی دارید؟ برای کسب اطلاعات کامل در این زمینه، می توانید بلاگ دستمال سر کوهنوردی را مطالعه کنید.

اسکارف کوهنوردی تن ریسا از پارچه فیلامت فول استنتر تولید شده است. این پارچه خاصیت کشسانی بسیار قابل توجهی دارد که موجب آسایش شما در حین فعالیت می شود. فرم لوله ای در کنار متریال مناسب، این اسکارف کوهنوردی را تبدیل به بهترین انتخاب برای پوشاندن موها، گردن یا سر در زمان فعالیت کرده است. علاوه بر خاصیت کشسانی مورد پسندی که دارد، با قابلیت تنفس پذیری تمام خصوصیاتی که از یک اسکارف کوهنوردی مد نظر دارید را برایتان به ارمغان آورد. این ویژگی ها در کنار هم موجب می شود تمام خواسته های شما در فعالیت های ورزشی به وسیله اسکارف کوهنوردی تن ریسا برآورده شود.

یک دستمال سر مناسب باید تنفس پذیری فوق العاده ای داشته باشد، به سرعت خشک شود و در عین حال بتواند از صورت، گوش یا پیشانی شما در برابر نفوذ باد جلوگیری کند. این دستمال سر کوچک 23 در 48 سانتی متری می تواند کاربرد های بزرگی داشته باشد. برای مثال از آن می توانید به عنوان پیشانی بند، دستمال سر، سر بند، آستر زیر کلاه ایمنی، ماسک صورت،دستمال گردن، مچ بند، تل یا کش مو و موارد بسیار زیادی که حتی فکرش را نمی‌کردید؛ استفاده کنید! تنها کافی است طرز بستن دستمال سر را یاد بگیرید.

قیمت دستمال سر برند تن ریسا با توجه به ویژگی هایش بسیار مناسب است و خرید دستمال سر از این برند ایرانی به دلیل کاربرد های بیشماری که دارد در نزد کوهنوردان بسیار محبوب است. این اسکارف کوهنوردی از برند ایرانی تن ریسا با ویژگی های مناسبش با بسیاری از برند های خارجی رقابت می کند و سطح رضایت مشتریان را به شدت جذب کرده است پس شما هم یکی از مشتریات راضی این برند باشید و از پوشش اسکارف کوهنوردی تن ریسا لذت ببرید.

مشخصات و ویژگی های دستمال سر تن ریسا مدل 500256

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی
  • دستمال سر تولید شده از پارچه فیلامت فول استنتر
  • دارای خاصیت کشسانی قابل توجه برای راحتی استفاده در هر حالتی
  • با قابلیت تنفس پذیری مناسب برای جلوگیری از تعریق
  • قابلیت خشک شدن سریع اسکارف کوهنوردی
  • کشسانی چهارطرفه برای راحتی در استفاده
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Tan Risa
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
38 گرم
جنس
فلامت فول استنتر
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود