موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Scarpa مدل Manta Tech GTX

ناموجود

کفش کوهنوردی اسکارپا مانتا تچ مناسب کوهنوردی زمستانی

‎10,995,000 تومان
سایز
رنگ
  • *طوسی*
تعداد
مرجع:
141794705144
توضیحات

برداشتن قدم‌های استوار در کوهنوردی و به خصوص در فصل زمستان، علاوه بر نیروی جسمانی و عضلات، قوی نیاز به یک کفش کوهنوردی مثل کفش اسکارپا دارد! مخصوصاً در فصل‌ سرد سال که امکان یخ زدگی انگشتان پا وجود دارد. در این مواقع است که کوهنوردان حرفه‌ای به فکر خرید کفش کوهنوردی هستند که علاوه بر ضد آب بودن، عایق سرما نیز باشد. به دلیل همین اهمیت و مراقب ویژه از پاهایتان، ما خرید کفش اسکارپا مدل Manta Tech GTX را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کفش اسکارپا مدل Monta Tech مناسب برنامه‌های زمستانی است؛ حالا این برنامه‌ها می‌تواند کوهنوردی و حتی صعود باشد و یا یک طبیعت‌گردی سبک در دل جنگل. مهم نیست کجا این مدل کفش اسکارپا به پاهایتان است، روزهای برفی شهری و کوهستانی فرقی ندارند؛ از ایمن ماندن در سرما خیالتان راحت باشد، زیرا لایه رویه‌ی کفش اسکارپا از چرم 3 میلیمتری ساخته شده است و با آستر گورتکس عایق بندی شده تا هرچه بهتر در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد. جدا از فصل سرد و گرم، همیشه خشک ماندن پاها در اولویت است. در زمستان این اولویت از اهمیت ویژه‌تری برخوردار خواهد بود؛ بنابراین وجود لایه گورتکس به یک امر ضروری بدل می‌گردد. از مزایای لایه گورتکس می‌توانیم به حالت تنفسی آن اشاره کنیم. در عین حال که در برابر نفوذ آب مقاومت دارد، مانع تعریق پا ‌می‌شود و بخار داخلی را به بیرون منتقل می‌کند.

خرید کفش اسکارپا

قسمت زیرین کفش اسکارپا مدل مونتا، از چند لایه متفاوت برای کاربرد بهتر ساخته شده است. یکی از این لایه‌ها از جنس پی‌یو (PU) است. پی‌یو ساختاری را برای کفش اسکارپا ایجاد می‌کند که از لغزش و سایش تا حد امکان می‌کاهد و به همین منظور باعث مقاومت بیشتر و سبکی قابل توجهی می‌شود. اما لایه‌ای که در کف کفش اسکارپا تعبیه شده است و با زمین برخورد دارد، از تکنولوژی ویبرام بهرمند است. ویبرام استانداردترین و مقاوم‌ترین کفی کفش در جهان محسوب می‌شود و در شرایطی از صعود که اصطکاک حرف اول را می‌زند، ویبرام با پرچمی برافراشته در حال درخشش است! ویبرام با عاج‌های مختلف در کف کفش که همگی طراحی خاص و کاربردی دارند از لیز خوردن فرد در مواقع خاص تا حد امکان جلوگیری می‌کند و سعی در حفظ ثبات دارد. لازم به ذکر است که علاوه بر این دو لایه؛ در قسمت پاشنه نیز از لایه TPU استفاده شده است تا حالت ضد شوک ایجاد کند و در صعودهای طولانی مدت محافظ پاشنه پا باشد. در همین حین با تعبیه شدن این پاشنه اطمینان برای کوهنوردان حاصل شده است که استحکام لازم بین کرامپون نیمه اتوماتیک و پاشنه نیز به وجود آمده است.

کفش اسکارپا مدل مونتا تک دارای ساق‌های بلند است تا علاوه بر محافظت مچ پا، مانع نفوذ سرما و برف به داخل شود و بندهای سگک دار این کفش در ناحیه ساق قابلیت تنظیم دارند تا هرچقدر که باعث رضایت خودتان است بند آن را سفت و محکم ببندید. علاوه بر محافظت مچ پا، طراحی جلوی کفش اسکارپا امکان حرکت دادن راحت انگشتان را به شما می‌دهد.

آموزش ببینید: صحیح ترین روش بستن بند کفش کوهنوردی

کفش کوهنوردی اسکارپا

کفش اسکارپا مدل Monta Tech GTXX با وجود کالای وارداتی بودن و کیفیت بسیار بالا، قیمت مناسبی در بین هم رده های خود دارد. برای کسانی که دنبال کفش زمستانی مقاوم در برابر سایش‌ می‌گردند و دلشان میخواهد کالای بادوام داشته باشند و همینطور از گزند سرما در امان باشند، یک گزینه خوب محسوب می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های کفش اسکارپا مدل Manta Tech GTX

  • مناسب برای فصل زمستان و روزهای برفی
  • دارای رویه چرم 3 میلی‌متری و آستر گورتکس تنفسی
  • مقاوم در برابر نفوذ آب
  • سبک و مقاوم در برابر سایش به دلیل داشتن لایه پی‌یو
  • زیره‌ لاستیکی Vibram مقاوم و فوق العاده با کیفیت
  • استحکام بین پاشنه و کرامپون‌های نیمه اتوماتیک با تعبیه پاشنه از جنس TPU
  • دارای ساق بلند در مچ پا برای محافظت از مچ پا
  • محافظ لثه مقاوم برای جلوگیری از وارد شدن فشار به انگشتان پا
  • بسیار گرم  و عایق ضد سرما
  • محصول وارداتی کشور ایتالیا

کفش اسکارپا

جزئیات محصول
141794705144

توضیحات

برند
Scarpa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
700-900 گرم
وزن
880 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
Backpacking
رویه
چرم جیر 3 میلی‌متر
زیره
ویبرام
قابلیت نصب کرامپون
نیم فیکس
آستر
گورتکس
قابل استفاده برای
پیاده روی و کوهنوردی زمستانی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود