موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش بچه گانه Scarpa مدل Mescalito Mid Kid GTX

ناموجود

کفش یچه گانه اسکارپا با آستر گورتکس و زیره ویبرام

‎4,500,000 تومان
سایز
رنگ
  • سرمه ای
تعداد
مرجع:
161794604211
توضیحات

جایگاه خرید کفش کوهنوردی مناسب در کوهپیمایی غیرقابل انکار است. سخت بتوان در کوه و مسیرهای سنگلاخی بدون پاپوش خوب و کاربردی دوام آورد! به همین دلیل همیشه خرید کفش کوهنوردی از دغدغه‌های مهم کوهنوردان و به خصوص کودکان محسوب می‌شود. یکی از کفش‌های وارداتی خوب در این زمینه برند اسکارپا است. مخصوصاً مدل Mescalito Mid GTX که با دارا بودن تمام ویژگی‌های بارز کفش اسکارپا به بهترین همراه کودکان و نوجوانان در برنامه های کوهپیمایی و حتی پیاده روی روزانه تبدیل شده است.

کفش اسکارپا بی‌دلیل معروف و محبوب نشده است، همیشه زیره‌ی با کیفیت و راحتش تجربه دلنوازی را برای استفاد‌ه‌کنندگان رقم زده است. البته راحتی و کیفیت به آسانی به دست نیامده است. انواع مختلفی از تکنولوژی‌ها گرد هم آمدند و در نهایت یک زیره شکل گرفت. معروفترین لایه‌ی زیره مجهز به فناوری Vibram است که برای جلوگیری از لغزش و سقوط در کف کفش کوهنوردی تعبیه می‌گردد. برای انعطاف‌پذیری بیشتر و ایجاد حالت بالشتکی در قسمت پاشنه؛ کفش اسکارپا مدل Mescalito Mid GTX یک لایه Dynamis kid را در زیره کفش جایگذاری کرده است که علاوه بر نرمی و راحتی بسیار سبک بوده و معمولاً برای کاهش وزن کفش از این زیره استفاده می‌کنند تا در صعودهای طولانی مدت، پاها از تحمل وزن خسته نشوند. برای انعطاف‌پذیری، زیره‌ی میانی EVA بکار رفته است تا با خاصیت آنتی‌شوک از فشار ضربات وارد شونده به پاها بکاهد.

خرید کفش اسکارپا

مگر می‌شود برند اسکارپا آنقدر با جزییات به کف کفش بپردازد ولی به رویه‌ی آن توجهی نکند؟! رویه‌ی کفش اسکارپا مدل Mescalito Mid GTX از جیر ساخته شده؛ صد البته آستر گورتکس تمام سطح جیر را کاور کرده و یک بستر کاملاً ضد آب را به وجود آورده است. هرچقدر در برابر نفوذ مایعات به داخل کفش مقاوم است، در عوض برای خروج بخارهای ناشی از تعریق هیچ ممانعتی به خرج نمی‌دهد؛ این است قدرت آستر گورتکس!

برای پوشش راحت و بی دردسر این مدل کفش اسکارپا؛ از بند کفش Quicklace همراه با دو سگک چفت شونده در ابتدا و انتها استفاده شده است، تا هرچقدر که لازم است بن کفش را محکم ببندید.  خبر بهتر اینکه نیم ساق تعبیه شده در کفش اسکارپا علاوه بر حفاظت از مچ پاها و سفت شدن با بند، در برابر نفوذ گرد و خاک و سنگریزه نیز بسیار کاربردی است.

کفش بچه گانه اسکارپا

کفش اسکارپا مدل Mescalito Mid GTX با داشتن فناوری‌های پیشرفته مانند زیره ویبرام، لایه EVA و همینطور رویه‌ی جیر ضد آب با قیمت مناسب و مقرون به صرفه، به بهترین گزینه خرید کفش کوهنوردی بدل شده است. امیدواریم با خرید کفش اسکارپا، تجربه دل‌انگیزی از کوهنوردی بدست آورید.

مشخصات و ویزگی‌های کفش اسکارپا مدل Mescalito Mid Kid GTX

  • ایده آل برای کودکان  و نوجوانان در کوهپیمایی، طبیعت‌گردی و پیاده‌روی‌های روزانه
  • دارای روی جیر با ساق نسبتاً بلند و قابل انعطاف
  • آستر گورتکس برای ایجاد حالت تنفسی و مقاومت در برابر نفوذ آب
  • مجهز به زیره میانی EVA با تراکم متوسط برای ضربه‌گیری بهتر و خاصیت ضد شوک
  • دارای کفی Dynamis kid با تراکم متوسط برای ایجاد حالت انعطاف پاشنه
  • زیره ویبرام برای جلوگیری از لغزش
  • دارای بند Quicklace همراه با 2 سگک چفت شونده در ابتدا و انتهای بند
  • بسیار سبک با وزن هر لنگه 230 گرم
  • کالا وارداتی محصول کشور ایتالیا
جزئیات محصول
161794604211

توضیحات

برند
Scarpa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
کودکان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
230 گرم
نوع
کوهپیمایی (Trekking)
رویه
جیر
زیره
ویبرام و فوم EVA
آستر
گورتکس
کفی
Dynamis kid
قابل استفاده برای
کوهپیمایی، طبیعت‌گردی و پیاده‌روی‌های روزانه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود