موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کفش Scarpa مدل Mescalito Lace Kid

ناموجود

کفش اسکارپا مناسب کودک و نوجوان

‎3,650,000 تومان
سایز
رنگ
  • *قهوه ای تیره*
تعداد
مرجع:
271794666111
توضیحات

خرید کفش کوهنوردی برای کودکان و نوجوانان واقعاً دغدغه بزرگیست که خانواده‌های کوهنورد در این روزها با آن مواجه هستند. کفشی که بتواند برای فرزندان تجربه دلچسبی را رقم بزند و آن‌ها را به ادامه دادن این رشته‌ی ورزشی مهیج یعنی کوهنوردی ترغیب کند و در عین حال راحتی و سلامت پا را نیز تضمین کند. اگر شما هم به دنبال خرید کفش کوهنوردی کودکان هستید، با سیاه کمان همراه باشید. ما به شما خرید کفش اسکارپا مدل Mescalito Lace Kid را پیشنهاد می‌کنیم.

از اهمیت ظاهر برای کودکان و نوجوانان همه‌ی والدین آگاهند، بنابراین از نکات اصلی که در خرید کفش کوهنوردی به آن توجه می‌شود؛ شکل ظاهری و جنس کلی آن محسوب می‌شود. کفش اسکارپا مدل Mescalito Lace Kid با رویه چرم جیر یک ظاهر جذاب و دوست داشتنی دارد که نه تنها در استایلیش شدن فرزندان تأثیر گذار است، بلکه با خاصیت آب‌گریزی به خشک ماندن پا نیز کمک می‌کند. این لایه‌ی جیر با یک حاشیه پلاستیکی دور تا دور لبه کفش کاور شده است. اگر برایتان سوال است که آیا کاربرد خاصی دارد و یا فقط برای حفظ ظاهر است؟! باید مطلعتان کنیم که این لایه در اصل برای محافظت از انگشتان و تکمیل آب گریزی کفش اسکارپا تعبیه شده است که با کلاهک پلاستیکی در نوک آن به بهترین حالت برای محافظت شکل گرفته است.

خرید کفش اسکارپا

زیره کفش اسکارپا Mescalito Lace Kid  مخصوص پای کودکان و نوجوانان طراحی شده، بدین صورت که در آن برای انعطاف‌پذیری و احساس راحتی بیشتر از زیره تخصصی Dynamis Kid استفاده کرده‌اند. علاوه بر اینT یک لایه زیره‌ی میانی EVA برای جلوگیری از فشار ضربات در کف کفش اسکارپا تعبیه شده است.

وقتی برند معتبر اسکارپا کفش مخصوص رنج سنی خاصی طراحی می‌کند؛ حتماً به جزئیات سلامتی و راحتی به یک اندازه اهمیت می‌دهد. برای سلامتی زیره‌های متعدد و کاربردی را تعبیه کرده است که به آن پرداختیم، اما برای راحتی از سیستم Active-Fit بهره برده است. این سیستم برای قرارگیری بهتر پا در کفش طراحی می‌شود. البته برای راحت‌تر پوشیدن کفش اسکارپا؛ بند آن تا نوک پا امتداد یافته تا در صورت لزوم به راحتی آن را شل یا سفت کرد.

مشاهده بیشتر: انواع کفش اسکارپا

خرید کفش اسکارپا

برای حفظ سلامت پا، مخصوصاً در برنامه‎‌های طبیعت‌گردی و کوهنوردی داشتن کفش مناسب حرف اول را می‌زند! با توجه به ویژگی‌های بارز کفش اسکارپا مدل Mescalito Lace Kid؛ می‎‌تواند بهترین گزینه خرید کفش کوهنوردی برای کودکان و نوجوانان باشد که تجربه شیرین پیاده‌روی در دل طبیعت را برای همیشه در ذهنشان نقش می‌بندد.

قیمت کفش اسکارپا مدل Mescalito Lace Kid با برندهای اورجینال دیگر قابل مقایسه نیست! چرا که این محصول فوق‌العاده با کیفیت است و همراه همیشگی در انواع برنامه‌ها خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های کفش Scarpa مدل Mescalito Lace Kid

  • مناسب برای کوهپیمایی و پیاده‌‍روی‌های روزانه
  • رویه کفش اسکارپا از جنس جیر با قابلیت آب گریزی
  • طراحی نوار پلاستیکی دورتا دور کفش برای محافظت از پا
  • دارای زیره Dynamis kid برای ایجاد راحتی و انعطاف بیشتر
  • زیره میانی EVA برای ضربه گیری و جذب شوک
  • تکنولوژی ACTIVE FIT برای قرارگیری هرچه بهتر پا در کفش
  • بند کفش ممتد تا نوک انگشتان پا
  • دارای کلاهک محافظ انگشتان
  • آستر گورتکس و ضدآب
  • کالا وارداتی محصول کشور ایتالیا
جزئیات محصول
271794666111

توضیحات

برند
Scarpa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
کودکان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
240 گرم (وزن هر لنگه)
نوع
شهری
رویه
چرم جیر طبیعی
زیره
پلاستیک
آستر
گورتکس
قابل استفاده برای
کوهپیمایی و پیاده‌روی روزانه

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود