موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

جوراب Mund مدل Aneto

ناموجود

جوراب ساق بلند موند آنِتو با بافت لانه زنبوری

‎280,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

هر ورزشی نیازمند پوشاک خاصی است تا با راحتی و آسایش بیشتری فعالیت کنید. به خصوص اگر در فصل زمستان برای کوهنوردی می روید، باید لباس تان کامل باشد و به جزئی ترین وسایل هم توجه کنید. جوراب Mund مدل Aneto با داشتن الیاف طبیعی همچون پشم مرینوس و ابریشم، محصولی باکیفیت و با تنفس پذیری پذیری عالی را در اختیار شما می گذارد. جوراب ساق بلند برند موند دارای 56% پشم مرینوس است. این نوع پشم دارای ساختار خاصی است که توانایی مهار کردن بوی نامطبوع را دارد. همین ویژگی باعث می شود تا به خوبی بتواند بوی ناخوشایند را از بین ببرد و شما برای درآوردن کفشتان در زمان استراحت مشکلی نداشته باشید.

جوراب ساق بلند برند اسپانیایی Mund با استفاده از فناوری های خاص و داشتن 18% ابریشم، در تماس با پوست بسیار نرم بوده و برای افرادی که پوست حساسی دارند می تواند انتخاب مناسبی باشد. این جوراب ساق بلند بر روی پنجه دارای بافت لانه زنبوری است که تنفس پذیری آن را افزایش داده و در داخل کفش پای شما عرق نخواهد کرد. داشتن تنفس پذیری برای این جوراب کوهنوردی، در کنار حفظ گرما می تواند در هوای سرد به شما کمک کند. این جوراب ساق بلند تا دمای 15- درجه سانتی گراد به خوبی گرمای پای شما را حفظ کرده و از احساس سرما و یخ زدگی انگشتان جلوگیری می کند. همچنین در زمان کوهنوردی در شرایط آب و هوایی سخت، شما با پوشیدن این جوراب ساق بلند و یک جوراب دوم، عملکرد آن را بهبود بخشیده و گرمای بیشتری را احساس خواهید کرد.

یکی دیگر از ویژگی های این جوراب ساق بلند داشتن مقادیر کمی لاکرا است که علاوه بر داشتن کشش مناسب، در برابر پارگی نیز بسیار مقاوم است. لباس های تولید شده با لاکرا توانایی مدیریت رطوبت بدن را به خوبی انجام داده و به سرعت خشک می شوند. این الیاف می تواند تنفس پذیری در جوراب کوهنوردی برند موند را بهبود ببخشد.

قسمت های پنجه و پاشنه پا بیشتر در معرض اصطکاک و پارگی قرار دارند. این جوراب کوهنوردی با تقویت این نواحی علاوه بر محافظت انگشتان، باعث افزایش عمر جوراب شما نیز می شود. خرید جوراب ساق بلند برند موند می تواند برای کوهنوردان و ورزشکاران انتخاب ایده آلی باشد، زیرا با توجه به ویژگی های منحصربفرد و تکنولوژی های به کار رفته در تولید آن، قیمت جوراب ساق بلند بسیار مناسب تعیین شده است.

مشخصات و ویژگی های جوراب Mund مدل Aneto

  • مناسب برای کوهنوردی، کوهپیمایی و ترکینگ در هوای سرد
  • قابل استفاده به عنوان لایه بیس برای حفظ گرمای پا در هوای سرد
  • تولید شده با 56% پشم مرینوس، 18% ابریشم، 16% پلی آمید و 10% فیبر لاکرا
  • قابل استفاده تا دمای 15- درجه سانتی گراد
  • کنترل بوی نامطبوع به دلیل استفاده از پشم مرینوس
  • دوخت بدون درز برای راحتی بیشتری
  • تقویت شده در قسمت پنجه و پاشنه پا
  • استفاده از بافت لانه زنبوری برای تنفس پذیری بهتر
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Mund
کشور مبدا برند
اسپانیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
38 گرم
جنس
Merino 56%, Silk 18% , Polyamid 16% , Lycra 10%
محدوده دمایی
15- تا 5 درجه سانتی گراد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، کوهپیمایی و ترکینگ در هوای سرد
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود