موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

عینک Ridex مدل AL9791

ناموجود

عینک آفتابی رایدکس 9791 با لنزهای پلاریزه قابل تعویض

‎285,000 تومان
رنگ
  • مشکی
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
توضیحات

عینک آفتابی Ridex مدل 9791 یک محصول مجهز به لنزهای پلاریزه شده می باشد. می دانید که این نوع لنز انعکاس نورهای سطح را به چشم شما کاهش می دهد و اجازه نمی دهند انعکاس نور، چشمان شما را آزار دهد. این عینک کوهنوردی دارای چند رنگ لنز مختلف و قابل تعویض می باشد. رنگ های مختلف آن به شما این امکان را می دهد که در هر شرایطی دیدی عالی نسبت به محیط اطراف داشته باشید. با توجه به فعالیتی که قصد انجام آن را دارید و نیازهایتان، می توانید رنگ لنز عینک آفتابی خود را تغییر دهید. این عینک کوهنوردی به شما ثابت می کند که در هر شرایطی می تواند از شما محافظت کند. در واقع شما یکبار برای عینک آفتابی کوهنوردی هزینه می کنید، اما در همه ی فعالیت هایتان از امنیت مورد نیاز آن برخوردار می شوید.

رنگ زرد در لنز عینک آفتابی کوهنوردی Ridex برای شرایطی که نور کمی در محیط وجود دارد؛ بسیار مفید است، زیرا امکان دید بهتری به شما می دهد. لنزهای آینه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده نیز بیشتر نوری که به سطح لنز وارد می شود را بازتاب می کند و ورود نور به لنز و چشمانتان را به شدت کاهش می دهند؛ در نتیجه اطراف را تاریک تر از آنچه هست نمایان می دهد؛ به همین دلیل برای محیط های خیلی روشن مناسب هستند.

عینک آفتابی کوهنوردی

طراحی سبک قاب آن موجب شده برای انواع فعالیت های ورزشی قابل استفاده باشد و حضورش روی صورت شما آسایشتان را مختل نکند. روی بینی این عینک کوهنوردی یک پد پلاستیکی وجود دارد که کاملاً ضد لغزش بوده و باعث می شود در طول فعالیت از روی صورت شما تکان نخورد. این عینک کوهنوردی دارای یک کیف مستحکم است که به وسیله یک زیپ باز و بسته می شود. این کیف عینک آفتابی کوهنوردی از آن در برابر ضربه محافظت کرده و از ایجاد آسیب و خط و خش روی لنز جلوگیری می کند. محتویات این کیف شامل سه رنگ لنز متفاوت، یک دستمال پاک کننده، یک بند و یک تست پلاریزه می باشد.

از اینکه قیمت عینک کوهنوردی برند Ridex تا این اندازه مناسب است؛ تعجب نکنید و به شک نیافتید! در داخل کیف یک کاغذ تست پلاریزه بودن وجود دارد. اگر کسی مدعی پلاریزه بودن عینک کوهنوردی خود بود؛ می‌توانید با این تصویر آن را امتحان کنید. اگر پلاریزه عینک آفتابی کوهنوردی او واقعی باشد می تواند شکل مخفی شده در تصویر را به راحتی ببیند. اگر قصد هدیه دادن به عزیزی از خانواده خود را دارید که در فضای باز فعالیت دارد، خرید عینک کوهنوردی برند Ridex را حتماً مد نظر خود قرار دهید. اطمینان از محافظت چشمانش می تواند بهترین هدیه باشد!

مشخصات و ویژگی های عینک Ridex مدل AL9791

  • مناسب برای انواع فعالیت های فضای باز
  • مجهز به قطعه پلاستیکی ضد لغزش روی بینی
  • قابلیت پلاریزه برای کاهش انعکاس نور
  • اقلام همراه شامل کیف، بند عینک و دستمال تمیز کننده و کاغذ تست پلاریزه 
  • دارای 3 لنز رنگی قابل تعویض متناسب با شرایط مختلف
  • قابلیت آویز کیف با یک کارابین کوچک پلاستیکی

جزئیات محصول

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
چین
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
35 گرم
کاربرد
انواع فعالیت های فضای باز
نوع لنز
Polarized
اقلام همراه
کیف حمل، دستمال، بند عینک و سه لنز قابل تعویض
طول دسته
130 mm

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود