موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

پیراهن آستین کوتاه Salewa مدل Fanes Linen CO M S/S SRT

ناموجود

پیراهن آستین کوتاه سالیوا تولید شده با الیاف طبیعی پنبه و کتان

‎0 تومان
سایز
رنگ
  • خاکستری روشن
تعداد
مرجع:
13517517652131
توضیحات

پیراهن آستین کوتاه Salewa مدل Fanes Linen Co M S/S SRT به لطف الیاف طبیعی استفاده شده، بسیار نرم بوده و سطح صاف و یکدستی دارد. این بلوز کوهنوردی مردانه با عملکرد Dryton، تنظیم کننده رطوبت بوده و به سرعت خشک می شود. بلوز آستین کوتاه برند سالیوا از 55% کتان و 45% پنبه تولید شده که الیافی کاملاً طبیعی می­ باشد. این نوع از الیاف برای افرادی که پوست حساس دارند بسیار مناسب بوده و می تواند جایگزین بسیار خوبی به جای لباس های دیگر باشد. اگر قصد داشته باشید تا در روزهای آفتابی و فضای باز از این پیراهن مردانه استفاده کنید، نگران پوستتان نباشید؛ این پیراهن مردانه برند سالیوا با UPF 15 به خوبی می تواند در مقابل اشعه ماوراءبنفش محافظ پوست شما باشد.

آزادی حرکت در پیاده روی یا فعالیت ورزشی بسیار مهم است تا احساس خستگی نکنید. این پیراهن مردانه در قسمت پشتی به صورت پیله دار طراحی شده تا شما آزادی حرکتی بیشتری داشته باشید و از ورزشتان نهایت لذت را ببرید. این پیراهن آستین کوتاه به لطف استفاده از الیاف طبیعی تنفس پذیری بسیار خوبی دارد و در زمان شست و شو، سریع تر خشک می شود.

داشتن جیب با زیپ مخفی بر روی قفسه سینه بسیار متفاوت است؛ مخصوصاً اگر این زیپ از قسمت کنار آن دوخته شود! شما می توانید در آن لوازم کوچک و حساس مانند کارت شناسایی را به همراه خود ببرید. در قسمت بالای جیب این پیراهن مردانه اسپرت، لوگوی برند Salewa با رنگ متفاوتی گلدوزی شده که زیبایی ظاهری آن را بیشتر می کند. همچنین داشتن آستین کوتاه با مدل پاکتی شما را جذاب تر می کند.

پیراهن مردانه

استفاده از تکنولوژی Dryton در پیراهن مردانه سالیوا

در کوهنوردی و ورزش های پرتحرک، شما به پارچه ای احتیاج دارید که عرق را به سرعت از بدن دور کرده و در زمان استراحت از خنک شدن بیش از حد شما جلوگیری کند. Dryton یک پارچه کاربردی با عملکرد بالا در پیراهن مردانه برند Salewa است که رطوبت را به سرعت از بدن دور می کند. هنگامی که در مناطق کوهستانی و مرتفع هستید، به پارچه ای نیاز دارید که دارای محافظت در برابر اشعه ماوراءبنفش در روزهای آفتابی باشد. این تیشرت کوهنوردی با حفاظت از پوست شما در برابر اشعه UV می تواند محافظ پوست شما باشد.

قیمت پیراهن مردانه تولید شده توسط سالیوا با توجه به جنس و کیفیت ارائه شده کاملاً مناسب بوده و خريد پیراهن مردانه  سالیوا می تواند کمد لباس شما را تکمیل کند.

مشخصات و ویژگی های پیراهن آستین کوتاه Salewa مدل Fanes Linen CO M S/S SRT

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت‌ ‌گردی و استفاده روزانه
  • تولید شده از 55% کتان و 45% پنبه
  • استفاده از تکنولوژی Dryton و قابلیت خشک شدن سریع
  • دارای تنفس پذیری عالی
  • حفاظت در برابر اشعه UV (UPF 15-24)
  • دارای یک جیب زیپ دار روی قفسه سینه
  • اضافه کردن پیله در قسمت پشت لباس برای راحتی بیشتر
  • بسیار سبک و خنک

جزئیات محصول
13517517652131

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
آقایان
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
217 گرم
جنس
Linen 55% , cotton 45%
جیب
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌ ‌گردی و استفاده روزانه

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود