موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تونیک انیسه مدل ترک پرو

ناموجود

تونیک زنانه انیسه ترک پرو مناسب فعالیت‌های ورزشی

‎320,000 تومان
سایز
رنگ
  • قرمز روشن
  • بادمجانی
  • آبی آسمانی
  • گلبهی روشن
  • ارکیده
تعداد
مرجع:
44741512049
توضیحات

احتمالا برای شما بانوان عزیز هم پیش آمده که برای برنامه‌های طبیعت‌گردی خود، مانتو مناسبی ندارید؟ و یا برای برنامه ورزشی که با دوستان خود چیده‌اید، لباس مخصوصی در اختیار نداشته باشید؟ ما به شما انتخاب و خرید تونیک اُنیسه مدل ترک پرو را پیشنهاد می‌کنیم.

انیسه یکی از شرکت‌های ایرانی در زمینه پوشاک و لوازم کوهنوردی می‌باشد. این شرکت برای بانوان عزیز ایرانی و باتوجه به سلیقه مصرف‌کننده، تونیک‌های ورزشی تولید کرده است.

بیشترین پوشاکی که در فصول معتدل، مورد استفاده بانوان ورزشکار و کوهنورد قرار می‌گیرد، تونیک‌ها و مانتو‌های کوهنوردی می‌باشد. این نوع از تونیک‌ها به دلیل نوع دوخت و پارچه‌ای که در آن‌ها به‌کار رفته است، برای بسیاری از رشته‌های ورزشی مناسب می‌باشد. از این تونیک می‌توانید در برنامه‌های کوهنوردی، طبیعت‌گردی و کمپینگ در فصل‌های بهار و تابستان استفاده کنید. همچنین این تونیک در فصول سرد به‌عنوان لایه بیس در زیر دیگر لایه‌ها کاربرد دارد.

اصلی‌ترین ویژگی‌ای که در لباس‌های طبیعت‌گردی باید به آن توجه کرد، راحتی و نوع جنس لباس است. تونیک اُنیسه مدل ترک پرو، از ۸۰ درصد پلی‌استر و ۲۰ درصد لاکرا تولید شده است. استفاده از درصدی لاکرا،‌ خاصیت کشسانی بسیار خوبی به لباس می‌دهد. این امر باعث می‌شود، در بلند مدت، کیفیت و حالت لباس حفظ شود. تونیک انیسه، به شما کمک می‌کند تا در هنگام فعالیت ورزشی خود از انعطاف‌پذیری بالا، دوام زیاد و راحتی مناسبی برخوردار باشید.

      تونیک زنانه

برای همه بانوان ورزشکار، داشتن لباسی خوش دوخت و شیک می‌تواند اتفاق بسیار خوبی باشد. دوخت خوش فُرم این تونیک به‌ راحتی بر روی آناتومی بدن قرار می‌گیرد و زیبایی خاصی به شما می‌دهد. همچنین طراحی زیبا و رنگ‌بندی متنوع، جذابیت این لباس کوهنوردی را دوچندان کرده است.

از دیگر ویژگی‌های تونیک اُنیسه مدل ترک پرو، می‌توانیم به خاصیت تنفسی آن، نیز اشاره کنیم. زمانی‌که شما در هنگام فعالیت‌های کوهنوردی خود، دچار تعریق بدن می‌شوید، یک لباس مناسب می‌تواند به شما حس خنکی و آزادی دهد. پارچه تونیک ورزشی ترک پرو، دارای پارچه سوزنی شکل با حفره‌های ریزی می‌باشد که در مدت کوتاهی، بخار آب ناشی از تعرق را خارج می‌کند و باعث خشک شدن سریع بدن می‌شود.

       تونیک ورزشی

آستین‌های بلند و یقه‌ لبه‌دار لباس کوهنوردی انیسه، از دست‌ها و گردن شما در برابر نور خورشید محافظت کرده و مانع آفتاب‌سوختگی شما می‌شود. یقه این تونیک به‌گونه‌ای است که به صورت کامل گردن را پوشش می‌دهد. با داشتن یک زیپ بزرگ، در قسمت جلو این بلوز کوهنوردی، در آوردن و پوشیدن آن بسیار راحت شده است. در نظر داشته باشید که برای راحتی بیشتر خانم‌ها طول این لباس، بلند منظور شده است.

با توجه به کیفیت پارچه تولیدی، راحتی و خاصیت تنفسی، قیمت تونیک انیسه مدل ترک پرو بسیار مقرون بصرفه است.

مشخصات و ویژگی‌های تونیک انیسه مدل ترک پرو

  • مناسب فعالیت‌های ورزشی
  • خاصیت تنفسی و عدم تعریق در حین فعالیت
  • خاصیت کشسانی و انعطاف‌پذیری بالا
  • بسیار سبک و کم حجم
  • در رنگبندی متنوع

   جدول سایز تونیک انیسه

جزئیات محصول
44741512049

توضیحات

برند
Oniseh
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
180 گرم
جنس
Polyester 80% , Lycra 20%
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی و ورزش‌های فضای باز

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود