موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تیشرت طرح فولکس مدل CG0114

ناموجود

تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس مناسب بهار و تابستان 

‎250,000 تومان
سایز
رنگ
  • *آبی تیره*
تعداد
مرجع:
1845326631
توضیحات

با شروع فصل گرم، پوشیدن تیشرت‌های رنگی نیز شدت می‌گیرد. مخصوصاً برای طبیعت‌گردها که همیشه به دنبال جنس با کیفیت و مقاوم هستند، در عین حال می‌خواهند خنک باشد و از همه مهم‌تر طرح و رنگ جذابی داشته باشد تا در کنار طبیعت، جلوه‌گری بیشتری پیدا کند. به همین دلیل تیشرت هایی مانند تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس با مضمون سفر و طبیعت طراحی شده تا این هارمونی را به حداکثر برسانند. خرید تتیشرت آستین کوتاه طرح فولکس یادآور سفر و جاده است، طرحی که حتی در استفاده روزمره نیز مفرح و دلباز محسوب می‌شود.

جنس تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس از کتان است. پارچه کتان از پرطرفدارترین پارچه‌های جهان محسوب می‌شود، چون از الیاف گیاه کتان بافت شده و کاملاً طبیعی است. الیاف کتان کاملاً زیست تخریب‌پذیر و قابلیت بازیافت دارد؛ به همین دلیل بسیار برای دوستداران طبیعت، انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

مهم‌ترین مزیت پوشیدن لباس‌های کتان در هوای گرم، خنکی آن‌هاست. لباس تابستانی ساخته شده از پارچه کتانی دارای نفوذ پذیری هوای بالایی است، یعنی اینکه هوا به راحتی از بافت پارچه عبور می‌کند و به بدن امکان تنفس می‌دهد و مهمتر از همه، لباس های کتان به خوبی اشعه ماورا بنفش را منعکس می کنند.و نکته جالب‎تر این است که کتان می‌تواند 20% از وزن خودش را صرف جذب رطوبت کند، بدون اینکه خیس شود! یعنی بعد از تعریق سریع پارچه تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس خشک می‌شود. به همین دلیل بهترین گزینه خرید تیشرت تابستانی محسوب می‌شوند. زیرا بسیار با آب و هوای تابستان هماهنگی دارند.

حالا که از لحاظ جنس و خنکی به میزان قابل توجهی، تحت تاثیر ویژگی‌های مثبت تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس قرار گرفتیم؛ حیف است از طراحی جذاب و باحال آن، ساده گذر کنیم! واقعا چه کسی است که اهل سفر باشد و دیدن یک فولکس قدیمی با چادر و باروبندیل روی سقفش، تداعی‌گر تمام Road-Trip ها برایش نباشد؟! قیمت تیشرت آستین کوتاه طرح فولکس به صورت شرکت بوده و در سراسر ایران با قیمت یکسان عرضه می‌شود. این تیشرت آستین کوتاه می‌تواند حتی در استفاده روزمره نیز یادآور سفر باشد.

مشخصات و ویژگی‌های تیشرتآستین کوتاه طرح فولکس مدل CG0114

  • جنس کتان
  • مناسب فصل بهار و تابستان
  • قابل استفاده در طبیعت‌گردی، کوهنوردی و روزمره
  • طراحی یقه به صورت گرد
  • تنخور فوق العاده شیک
  • سبک، لطیف و کاملاً خنک

جزئیات محصول
1845326631

توضیحات

برند
متفرقه
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
180 گرم
جنس
کتان
مناسب برای
فصل بهار و تابستان
قابل استفاده برای
طبیعت‌گردی، کوهنوردی و استفاده روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود