موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بلوز آستین بلند هیمالیا طرح افرا مدل 0399

ناموجود

بلوز ورزشی فوق‌العاده خنک هیمالیا در سایزبندی مختلف

‎400,000 تومان
سایز
رنگ
  • آبی آسمانی
تعداد
مرجع:
437929165
توضیحات

به این فکر کنید که با خرید بلوز کوهنوردی برند هیمالیا می‌توانید پیمایش راحت‌تری داشته باشید! حتماً می‌دانید بلوز ورزشی برند هیمالیا مدتیست در بین کوهنوردان، طبیعت‌گردان و سایر ورزشکاران محبوب شده است. این محبوبیت را مدیون کیفیت فوق‌العاده، راحتی و البته قیمت مناسب است. به دلیل همین کیفیت، ما خرید بلوز کوهنوردی برند همیالیا مدل 0399 را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این بلوز کوهنوردی حالت تنفسی فوق‌العاده‌ای دارد و برای فصول گرم سال کاربردی است.

با خرید بلوز ورزشی هیمالیا، گرمازده نمی‌شوید!

قبل از هر چیزی باید بدانید، این بلوز کوهنوردی مختص به جنسیت خاصی نیست؛ پس برای بانوان و آقایان قابل استفاده خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانید آن را با دوست، همنورد یا همسرتان ست کنید.

بر روی بلوز کوهنوردی 0399، طرح زیبای درختان افرا را می‌بینید که هماهنگی فوق‌العاده‌ای با طبیعت دارد. در عین حال برای رهایی از کلیشه‌های همیشگی، اینبار درختان سر سبز ترسیم نشده‌اند؛ بلکه درختان افرا در زمستان و آبی دور دست به تصویر کشیده شده تا یادآور خنکی روزهای سرد در تابستان باشد.

همه ما از گرمای تابستان و آسیب‌های ناشی از آن مثل گرمازدگی می‌نالیم و به دنبال لباسی هستیم که علاوه بر پوشاندن بدنمان، بتواند ما را از آسیب‌های این چنینی خلاص کند. بلوز کوهنوردی هیمالیا طرح افرا مدل 0399 دقیقاً همان چیزی است که شما از یک بلوز ورزشی انتظار دارید. با آرامش خیال آن را در هوای گرم و مرطوب بپوشید، خنک شوید و خنک بمانید!

بیشتر بخوانید: گرمازدگی و راه‌های پیشگیری و درمان

از طرفی داشتن آستین بلند، علاوه بر محافظت از اشعه آفتاب، در مسیرهای پر چالش، از دستان شما در برابر سایش هنگام زمین خوردن محافظت می‌کند، زیرا مانع از تماس مستقیم پوست دست با سطوح دیگر می‌‎شود. حتی در برابر گیاهان و علف‌های جنگلی که قامت بلندی دارند، نیز پوشش مناسبی است.

برند هیمالیا برای تولید بلوزهای ورزشی، خنک سازی هدفمندی انجام داده است، یعنی به صورت واضح در راستای این کیفیت گام برداشته و برای رسیدن به هدفش از پارچه‌های TruDri استفاده کرده است. به کمک این نوع پارچه؛ جریان هوا و حالت تنفسی بهتری در لباس ایجاد شده که در نتیجه باعث خشک ماندن نهایی بلوز و بدنتان می‌شود؛ یعنی یک تیر و چند نشان!

بیشتر بخوانید: بلوز کوهنوردی و خصوصیات آن

قیمت بلوز آستین بلند هیمالیا طرح افرا مدل 0399 شرکتی و در سراسر ایران یکسان است؛ بنابراین بدون هیچ دغدغه‌ای از بابت قیمت آن می‌توانید این بلوز کوهنوردی خوش رنگ و لعاب را از نمایندگی این برند، یعنی فروشگاه سیاه کمان تهیه کنید.

مشخصات و ویژگی‌های بلوز آستین بلند هیمالیا طرح افرا مدل 0399

  • قابل استفاده برای آقایان و بانوان در انواع فعالیت‌های ورزشی و روزمره
  • تولید شده از پارچه تنفسی مناسب فصول گرم سال
  • طراحی یقه به صورت گرد
  • آستین‌های بلند تا پایین مچ
  • نقش زیبای درخت افرا بر روی بلوز ورزشی
  • برش و دوخت فوق العاده راحت
  • سایزبندی: S, M, L, XL, 2XL

جزئیات محصول
437929165

توضیحات

برند
Himalaya
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
170 گرم
جنس
پارچه تنفسی
قابل استفاده برای
انواع فعالیت‌های ورزشی و روزمره

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود