موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16

ناموجود

بلوز زنانه اورجینال، سایز کوچک

‎1,200,000 تومان
سایز
راهنمای سایز
سایز دورسینه دورکمر قدآستین قدلباس
XS 90 84 71 58

اعداد بر حسب سانتی‌متر است.

قدآستین از انتهای یقه محاسبه شده است.

رنگ
  • آبی روشن
تعداد
مرجع:
35216607172
توضیحات

خرید بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16، برای افرادی مناسب است که به دنبال پوشاک با کیفیت اورجینال و در عین حال بسیار راحت هستند. برند ایتالیایی E9 از آن دسته برندهای خارجی است که به صورت کامل نماینده سبک پوشاک ایتالیایی است. بلوزی با طراحی ساده و مینیمال اما در عین حال راحت و زیبا.

ظاهر مینیمال؛ ویژگی بارز بلوز آستین بلند E9

همیشه ظاهر لباس از اهمیت خاصی برخوردار است، به همین دلیل E9 در تولید پوشاک خود، همیشه سادگی را سرلوحه طراحی قرار می‌دهد. این قاعده در بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16 نیز وجود دارد. برای اینکه سادگی در عین زیبایی اتفاق بیفتد؛ آستین‌ها و دور یقه از رنگ متفاوتی دوخته شده‌اند. علاوه بر آن در لباس، لوگوی برند E9 گلدوزی شده است که علاوه بر نشان دادن مارک لباس، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. البته لازم به ذکر است که قسمت پشتی بلوز آستین بلند، یک لوگو چاپی نیز دارد که ظاهر جذاب و جوان پسندی را به وجود آورده است.

جنس لباس یکی از اولین دغدغه‌های هر فردی موقع خرید است. به همین دلیل باید بدانید بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16 از 95% کتان تولید شده است. آنهم نه هر کتانی! بلکه کتانی که گیاهش بدون هیچ کود و سم شیمیایی رشد یافته است و در اصطلاح ارگانیک می‌باشد. دلیل استفاده از متریال ارگانیک، حامی محیط زیست بودن برند E9 است که در خیلی از جوانب آن را رعایت می‌کند. پس با خیال راحت می‌توانید از سلامت و کیفیت جنس بلوز آستین بلند E9 مطمئن باشید و نهایت لذت را از پوشیدن آن ببرید.

در ضمن یادتان باشد، شما با خرید بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16 یک کار زیست محیط دوستانه انجام داده‌اید، زیرا بعد از تمام شدن عمر لباس، می‌توان آن را بازیافت کرد. پس توجه می‌کنید هم در روند تولید و هم در طول مصرف و حتی بعد از تمام شدن عمرش، ضرری برای محیط زیست نداشته است.

در نهایت بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16 مناسب افرادی است که به تمام زاویه‌های خرید از جمله کیفیت، زیبایی و ارگانیک بودن توجه می‌کنند. اگر شما هم یک فرد دغدغه‌مند در حیطه انتخاب پوشاک هستید، بلوز آستین بلند E9 گزینه بسیار مناسبی برایتان خواهد بود.

مشخصات و ویژگی های بلوز آستین بلند E9 مدل Boomix W16

  • مناسب بانوان سایز کوچک
  • تهیه شده از متریال کتان و الاستان
  • استفاده از ترکیب دو رنگ پارچه در دوخت بلوز
  • یقه گرد و آستین های رگلان
  • طراحی لوگوی E9 به صورت چاپ در پشت بلوز
جزئیات محصول
35216607172

توضیحات

برند
E9
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
250 گرم
جنس
97% کتان و 3% الاستان

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود