موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تاپ Salewa مدل Agner Climb Dry W Tank

ناموجود

تاپ زنانه سالیوا با تنفس پذیری مناسب و قابلیت خشک شدن سریع

‎1,638,000 تومان
سایز
رنگ
  • زرد 1
تعداد
مرجع:
1817526673284
توضیحات

تاپ زنانه Salewa مدل Agner Climb Dry W Tank با طراحی متفاوت در قسمت پشت، ظاهر شما را جذاب می کند. داشتن مدل قهرمانی در اکثر تاپ های ورزشی مورد توجه بسیاری از بانوان قرار می گیرد. این تاپ ورزشی زنانه برند سالیوا از دو جنس پارچه با ترکیب های مختلف تولید شده و با داشتن رنگ های متفاوت طرح بسیار زیبایی به خود گرفته است. در قسمت جلوی تاپ زنانه از 94% پلی آمید و 6% الاستان استفاده شده که نتیجه آن یک پارچه با ضخامت مناسب و کشش 4 طرفه است. به همین دلیل در برابر چین و چروک مقاوم بوده و در برخورد با مواد اسیدی و قلیایی مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

قسمت پشتی این مدل تاپ زنانه از پارچه ای با ترکیب 90% پلی استر و 10% الاستان، همراه با تنفس پذیری مناسب، از عرق کردن شما جلوگیری می کند. همین ویژگی سبب می شود تا آزادی حرکت هنگام فعالیت داشته باشید. قسمت یقه و حلقه های آستین این تاپ زنانه از نوار الاستیک استفاده شده تا مانع حرکت تاپ ورزشی سالیوا روی بدن شود.

تاپ ورزشی زنانه

تکنولوژی های استفاده شده در تاپ زنانه سالیوا

Dryton

به دلیل استفاده از تکنولوژی Dryton ، تنفس پذیری این تاپ زنانه افزایش پیدا کرده و تا 5 برابر سریع تر از پوشاک دیگر خشک می شود. یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این تکنولوژی محافظت از پوست شما در برابر اشعه UV است که می تواند برای ورزش های فضای باز بسیار حائز اهمیت باشد.

 Polygiene

تکنولوژی Polygiene از کلرید نقره، با داشتن مزیت های مختلف زیست محیطی، از رشد باکتری ایجاد کننده بوی بدن در لباس ها و کفش های ورزشی جلوگیری می کند. این تکنولوژی باعث می شود تا عمر استفاده از تاپ زنانه برند سالیوا افزایش پیدا کند.

Cordura

Cordura نوعی الیاف است که در برابر سایش و پارگی، مقاومت و دوام بسیار خوبی دارد. این تکنولوژی روند خشک شدن در تاپ زنانه برند سالیوا را سرعت می بخشد. تکنولوژی Cordura رطوبت بدن را به بیرون انتقال داده و با یک لایه ضدآب پوشیده شده تا مانع ورود آب به داخل لباس شود.

گواهینامه Bluesign در تاپ زنانه سالیوا

این تاپ ورزشی به دلیل تأیید توسط گواهینامه Bluesign، تضمین می کند که در تولید آن از مواد مضر برای انسان و محیط زیست استفاده نشده و به همین دلیل می تواند مورد توجه حافظان محیط زیست قرار بگیرد تا با خیال راحت تری از این محصول استفاده کنند.

قیمت تاپ زنانه برند شناخته شده سالیوا متناسب با ویژگی های آن تعیین شده است. با خرید تاپ زنانه می توانید استایل جذابی داشته باشید و انگیزه انجام فعالیت های مختلف ورزشی را در خودتان افزایش دهید.

مشخصات و ویژگی های تاپ زنانه Salewa مدل Agner Climb Dry W Tank

  • مناسب برای انواع فعالیت های ورزشی داخل سالن و روزمره
  • تولید شده با الیاف پلی آمید، پلی استر و الاستان
  • دارای کشسانی 4 طرفه
  • قابلیت تنفس پذیری مناسب
  • دارای پارچه با تکنولوژی Dryton و قابلیت خشک شدن سریع
  • طراحی خاص و منحصر بفرد مدل قهرمانی در تولید این تاپ زنانه
  • دارای فناوری Polygiene برای جلوگیری از رشد باکتری های ایجاد بو
  • استفاده نکردن از مواد مضر برای محیط زیست با تأیید گواهینامه Bluesign

جزئیات محصول
1817526673284

توضیحات

برند
Salewa
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
بانوان
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
113 گرم
قابل استفاده برای
انواع فعالیت های ورزشی داخل سالن و روزمره
قابلیت کش سانی 4 جانبه
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود