موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

پایه کپسول Primus مدل Foot Rest

ناموجود

پایه کپسول پریموس فوت رِست جهت پایداری و تعادل کپسول گازهای سفری

‎75,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

سه پایه کپسول پریموس مدل Foot Rest محصولی سبک وزن مناسب برنامه های کمپینگ و طبیعت گردی می باشد. اکثر کوهنوردان و طبیعت گردان به هنگام پخت و پز در طی برنامه با مشکلاتی چون قرار گیری کپسول گازهای سفری بر روی سطوح مواجه هستند. این سه پایه کپسول Foot Rest 721171 به گونه ای طراحی شده است که کپسول گاز را در خود جای داده و باعث می گردد تعادل سرشعله و کپسول گاز به خوبی حفظ شود و از واژگونی آن ها جلوگیری نماید.

پریموس را می توان به جرأت گفت که یکی از قدیمی ترین و خوش نام ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات Outdoor می باشد که در سال 1892 در یک کارگاه کوچک در استکهلم شکل گرفت؛ زمانی که F.W Lindqvist و J.V Svenson اولین اجاق گاز بدون کوره را ساختند و تصمیم گرفتند نام آن را پریموس (به معنی اولین) نام گذاری کنند. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری مورد استفاده قرار گرفت از جمله Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmund Hillary و Tenzing Norgay که در سال 1953 اورست را فتح کردند با گسترش و رشد تقاضا در سال 1999 پریموس کارخانه جدید خود را در Tartura در استونی به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان افتتاح کرد. یکی از مهمترین اهداف این شرکت ساخت محصولات با حداکثر کارایی و کمترین اثر تخریب زیست محیطی می باشد. کمپانی Primus با 125 سال تجربه و ساخت و تولید ده ها محصول مختلف با تنوع و جذابیت فراوان و بکارگیری خلاقیت های مخصوص به خود امروزه یکی از بهترین و معتبر ترین کمپانی ها در زمینه تولید تجهیزات می باشد و توانسته در طی این سال ها تحول عظیمی را در صنعت ساخت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید.

پایه کپسول Primus مدل Foot Rest با طراحی خاص خود قابل استفاده برای تمامی کپسول گازهای سفری در سایز مختلف می باشد. همچنین این سه پایه کپسول به دلیل فاصله ای که بین زمین و کپسول گاز ایجاد می کند از یخ زدگی آن در هوای سرد جلوگیری می نماید. 

  • مناسب برای برنامه های کمپینگ و طبیعت گردی
  • قابل استفاده برای قرار دادن کپسول گازهای سفری در سایز های مختلف
  • پایداری و تعادل کپسول های گاز سفری در سطوح ناهموار

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
22 گرم
ابعاد
2.7 * 3.7 * 14 cm
مناسب برای
برنامه های کمپینگ و طبیعت گردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود