موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تبر Fiskars مدل X5

ناموجود

تبر چوب بری فیسکارس X5 با دسته محکم و مقاوم

‎2,120,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
216876
توضیحات

تبر فیسکارس X5 ابزاری کاربردی و محکم جهت استفاده برای خرد کردن هیزم در برنامه های آفرودی، کمپینگ، طبیعت گردی و حتی استفاده روزانه مناسب می باشد. تبر فیسکارس با طراحی خاص و مزیت های فوق العاده تولید شده است که با استفاده طولانی مدت از کیفیت آن کاسته نخواهد شد. تیغه این تبر باغبانی فیسکارس از فولاد ضدزنگ ساخته شده است که بسیار مقاوم بوده و با داشتن پوشش تیره و عالی از اصطکاک آن هنگام فعالیت در مرور زمان جلوگیری می نماید. ساختار دسته با کیفیت تبر Fiskars از پلاستیک بوده که بسیار محکم می باشد. به دلیل وجود تکنولوژی Fiber Comp در دسته تبر چوب بری آن را مقاوم تر و سبک ساخته است هم چنین سبب گشته در حین کار ضمن وارد کردن نیرو کمترین انرژی را از فرد بگیرد و موجب افزایش سرعت در فعالیت می شود.

فیسکارس در سال 1649 در یک دهکده کوچک فنلاندی به عنوان یک کارخانه آهن تأسیس شد. در واقع زمانی این اتفاق افتاد Peter Thorowste گواهی ریخته گری و کوره احتراق را گرفته بود. فیسکارس با تولید اولین محصول خود و با طراحی خاص در بین مردم شناخته شد. برای رفع نیازهای افراد اعم از لوازم های کمپینگ، آشپزی و باغبانی محصولات خود را به بازار ارائه نمود. Fiskars تمام تولیدات خود را با یک کد شناسایی مختص به همان کالا با مقاومت و استحکام بالا از جنس فولاد عرضه کرده است و همین امر سبب گشته در چشم جهانیان قرار بگیرد و به یک کمپانی قدرتمند و مطرح تبدیل گردد.

تبر فیسکارس محصولی بی نظیر با نهایت کارایی مجهز به یک غلاف پلاستیکی می باشد که به حمل و جابجایی آن کمک شایانی به کاربر می کند. از دیگر ویژگی های این تبر چوب می توان به طراحی قوس و روزنه انتها دسته و همچنین سایز کوچک طول دسته اشاره نمود که سبب قرار گیری راحت در دست و اتصال بند حمایتی در روزنه برای حمل بی دغدغه آن می شود.

قیمت تبر فیسکارس علاوه بر ویژگی های فوق، در بین کاربران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با داشتن قیمت مناسب یک گزینه عالی برای خرید بشمار می آید. نمایندگی تبر فیسکارس به دلیل تنوع مدل های تبر همواره به عنوان یکی از پر ازدحام ترین مراکز فروش محصولات آفرودی  و طبیعت گردی محسوب می شود. را داشته باشد. پس به راحتی خرید تبر Fiskars را انجام دهید و ابزاری کارآمد با خود حمل کنید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، آفرود و کمپینگ برای خرد کردن هیزم
  • مجهز به غلاف پلاستیکی
  • دارای تیغه مقاوم از جنس فولاد ضدزنگ با پوشش عالی و ضداصطکاک
  • طراحی منحصر بفرد و نهایت کارایی
  • دسته ساخته شده از پلاستیک
  • روزنه تعبیه شده در انتها دسته جهت اتصال بند حمایتی
  • مجهز به دسته مقاوم و سبک به دلیل وجود تکنولوژی Fiber Comp

جزئیات محصول
216876

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
560 گرم
ابعاد
2 * 13 * 23 cm
مناسب برای
طبیعت گردی، آفرود و کمپینگ برای خرد کردن هیزم
طول دسته
16.5 cm
جنس دسته
پلاستیک
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
ضخامت تیغه
2 cm
غلاف
دارد
جنس غلاف
پلاستیک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود