موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تبر Fiskars مدل X10

ناموجود

تبر فیسکارس X10 با تیغه تیز و مقاوم برای خرد کردن هیزم 

‎645,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

تبر فیسکارس X10 ابزاری ایده آل برای نجاری و خرد کردن هیزم در برنامه های طبیعت گردی، آفرود و کمپینگ می باشد. نمایندگی تبر فیسکارس به دلیل تنوع مدل های تبر همواره به عنوان یکی از پر ازدحام ترین مراکز فروش محصولات آفرودی و طبیعت گردی محسوب می شود. تیغه ساخته شده تبر Fiskars مدل X10 از فولاد ضدزنگ بوده و با داشتن پوششی عالی از اصطکاک هنگام فعالیت در مرور زمان جلوگیری می نماید و همین امر سبب راحتی فرد در انجام کار می گردد. دسته تبر فیس کارس با نهایت کارایی و ساختاری مقاوم دارای قابلیت ضدلغزش می باشد. در بخش انتهایی تبر چوب بری فیسکارس به گونه ای طراحی شده که برای افزایش چسبندگی در دست بوده و این اجازه را به فرد می دهد تا استفاده از آن را به حداکثر برساند و کمترین انرژی را از فرد هنگام فعالیت بگیرد. در واقع سبکی، مقاومت و نوع طراحی منحصر بفرد دسته تبر پتک فیسکارس به دلیل نوع تکنولوژی بکار رفته آن می باشد که Fiber Comp نام دارد.

فیسکارس در سال 1649 در یک دهکده کوچک فنلاندی به عنوان یک کارخانه آهن تأسیس شد. در واقع زمانی این اتفاق افتاد Peter Thorowste گواهی ریخته گری و کوره احتراق را گرفته بود. فیسکارس با تولید اولین محصول خود و با طراحی خاص در بین مردم شناخته شد. برای رفع نیازهای افراد اعم از لوازم های کمپینگ، آشپزی و باغبانی محصولات خود را به بازار ارائه نمود. Fiskars تمام تولیدات خود را با یک کد شناسایی مختص به همان کالا با مقاومت و استحکام بالا از جنس فولاد عرضه کرده است و همین امر سبب گشته در چشم جهانیان قرار بگیرد و به یک کمپانی قدرتمند و مطرح تبدیل گردد.

این تبر شکاری با حفظ طراحی محکم و صلابت خود، در عین حال بسیار با ظرافت و زیبا ساخته شده است. فروش تبر فیسکارس در کنار خرید تبر فیسکارس برای دسته ای از افراد که علاقمند خاص این گونه محصولات با ویژگی های خاص و کارآمد هستند یک امر هیجانی و گاهی ضروری به حساب می آید.

از دیگر مزیت های این تبر چوب می توان به روزنه انتها دسته جهت آویز کردن بند حمایتی و غلاف پلاستیکی برای حمل آسان و راحت اشاره نمود. با وجود تمام ویژگی های مهم و مثبت، قیمت تبر Fiskars مدل X10 بسیار مقرون بصرفه بوده و یک گزینه عالی برای خرید کاربران آفرودی و کمپینگی می باشد. 

  • مناسب کمپینگ، آفرود و طبیعت گردی برای خرد کردن هیزم و محصولی ایده آل برای نجاری
  • مجهز به دسته از جنس پلاستیک با نهایت کارایی و افزایش چسبندگی
  • دارای یک غلاف پلاستیکی مقاوم
  • تیغه ساخته شده از فولاد ضدزنگ با پوشش ضد اصطکاک
  • استفاده از تکنولوژی Fiber Comp جهت مقاومت و سبکی دسته
  • روزنه تعبیه شده در انتها دسته جهت اتصال بند آویز

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
900-1200 گرم
وزن
1000 گرم
ابعاد
2 * 15 * 44 cm
مناسب برای
طبیعت گردی، آفرود و کمپینگ برای خرد کردن هیزم و استفاده در نجاری
طول دسته
37.5 cm
جنس دسته
پلاستیک
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
ضخامت تیغه
2 cm
جنس غلاف
پلاستیک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود