موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بیل Fiskars مدل 131520

ناموجود

بیل فیسکارس 131520 سبک و جمع و جور

‎418,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

بیل Fiskars مدل 131520 یکی از لوازمی است که در برنامه های کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و آفرود مورد استفاده قرار می گیرد. در اکثر مواقع کوهنوردان و طبیعت گردان از حمل لوازم و تجهیزاتی که جاگیر و سنگین هستند امتناع می کنند بنابراین به دنبال ابزار و وسایلی هستند که در عین سبکی و اشغال فضای کم، کیفیت و کارایی لازم را نیز داشته باشد. بیل سفری Fiskars با دارا بودن وزن 480 گرم و طول 70 سانتی متر جهت این گونه برنامه ها مناسب است.

فیسکارس در سال 1649 در یک دهکده کوچک فنلاندی به عنوان یک کارخانه آهن تأسیس شد. در واقع زمانی این اتفاق افتاد Peter Thorowste گواهی ریخته گری و کوره احتراق را گرفته بود. فیسکارس با تولید اولین محصول خود و با طراحی خاص در بین مردم شناخته شد. برای رفع نیازهای افراد اعم از لوازم های کمپینگ، آشپزی و باغبانی محصولات خود را به بازار ارائه نمود. Fiskars تمام تولیدات خود را با یک کد شناسایی مختص به همان کالا با مقاومت و استحکام بالا از جنس فولاد عرضه کرده است و همین امر سبب گشته در چشم جهانیان قرار بگیرد و به یک کمپانی قدرتمند و مطرح تبدیل گردد.

دسته این بیل آفرود از جنس پلاستیک پلی پروپیلن (PP) است که در برابر حرارت های پایین مقاوم می باشد. کفی بیل آفرود فیسکارس Fiskars آلومینیومی است که از دوام، استحکام و مقاومت کششی بالایی برخوردار است. بیل Fiskars به دلیل چگالی کمتری که نسبت به آب دارد، روی آب شناور می ماند. طراحی دسته و کفی بسیار سبک و همچنین ابعاد نسبتاً کوچک در ساخت بیل مسافرتی Fiskars 13520 سبب شده تا بتوان آن روی کوله پشتی آویزان و نصب کرد.

بیل آفرود فیسکارس مدل 131520 اورجینال بوده و محصول بسیار زیبا و جمع و جور از کمپانی قدرتمند Fiskars می باشد. قیمت بیل فیسکارس مدل 131520 با توجه به خصوصیات مثبت آن و برتری نسبت به سایر برندها کاملاً مقرون بصرفه بوده و در بین کوهنوردان و طبیعت گردان به عنوان بیل شنی مطرح است. 

  • مناسب برای کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ، آفرود و...
  • تهیه شده از دسته پلاستیکی فشرده PP و کفی آلومینیومی
  • قابلیت شناور ماندن روی آب به دلیل چگالی کمتر بیل نسبت به آب
  • طراحی سبک و جمع و جور
  • قابل حمل توسط کوله پشتی
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
460-500 گرم
وزن
480 گرم
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ، آفرود و...
جنس دسته
پلاستیک پلی پروپیلن
طول
70 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود