موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تبر Fiskars مدل X27

ناموجود

تبر فیسکارس ایکس 27 با طول دسته بلند و سازگار برای افراد قد بلند

‎2,600,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
216875
توضیحات

تبر فیسکارس x27 یک تبر با طول بیش از یک متر نسبت به مدل های دیگر سری X که قبلاً در مورد آن صحبت کردیم، کمی بزرگ تر و سنگین تر است زیرا برند Fiskars بین تبرها برای استفاده های سنگین و برای کارهای سبک تر، تفاوت قائل می شود. تبر فیسکارس مدل x27 یک تبر 36 اینچی است که نسبت به دیگر مدل ها که در سایت سیاه کمان دیده اید، به طور قابل توجهی بلند تر می باشد زیرا این مدل برای افراد قد بلند طراحی شده است، اما یک کاربر با قد متوسط نیز می تواند از آن به راحتی استفاده کند. دسته ی بلند این تبر باعث سرعت عمل بیشتر تیغه می شود.

اگر تبر باغبانی فیسکارس مدل X27 را با سایر تبرهای دیگر مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که Fiskars X27 هنوز هم نسبت به خیلی از مدل ها سبک تر می باشد. ممکن است این یک ایراد محسوب شود زیرا تبرها با توجه به وزنشان با یکدیگر مقایسه می شوند به این صورت که هرچه تیغه سنگین تر باشد، تبر قدرتمندتر است. با این حال، این مورد در تبر فیسکارس ایکس 27 صدق نمی کند. مواد تشکیل دهنده برای دسته ی سبک و طراحی پیشرفته تیغه ی تبر این امکان را فراهم آورده که علاوه بر اینکه بسیار قدرتمند است، کار کردن با تبر Fiskars X27 را خیلی آسان می کند. درست مثل مدل های دیگر سری ایکس، Fiskars X27 دارای یک دسته سبک وزن که از مواد FiberComp ساخته شده، می باشد. روی دسته نیز یک لایه پلاستیکی شیار دار اضافه شده که مانع لغزیدن دسته تبر در دست شما می شود. تیغه ی آن از جنس بسیار مستحکم ساخته شده پس برای مدت زمان بسیار طولانی بدون آسیب دوام خواهد داشت.

به طور سنتی، یک تبر با دسته چوبی تولید می شود اما Fiskars تصمیم گرفت که تولید انواع قدیمی تبرها را ارتقا دهد و با تکنولوژی ها و متریال جدید، ویژگی های کارآمد بیشتری را به آن ها اضافه کند. دسته فیبر پلاستیکی تقویت شده فایبرگلاس در تبر Fiskars-ax از یک دسته چوبی قوی تر است. آزمایش ها نشان می دهد یک دسته چوبی ممکن است در شرایطی بشکند اما دسته FiberComp می تواند بدون هیچ آسیبی تا مدت ها شما را همراهی کند. شکل منحصر به فرد تیغه باعث می شود شکستن هیزم بسیار تمیز و خوش فرم باشد! منظورمان این است که شما هیزم را بدون هیچ ترک خوردگی، شکستگی یا تکه تکه شدن می توانید به چند قسمت تقسیم کنید.

خرید تبر فیسکارس با وجود این مدل های متنوع بسیار راحت می شود کافی است مدل مورد نظر خود را با توجه به خواسته هایتان انتخاب کنید. فروش تبر فیسکارس در سایت سیاه کمان در مدل های مختلف امکان پذیر است. قیمت تبر فیسکارس نیز با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که دارد بسیار مناسب است پس زود تر برای خرید آن اقدام کنید و از فعالیت های خود لذت ببرید!

  • مناسب برای کمپینگ، طبیعت گردی، تقسیم هیزم و ....
  • جنس تیغه از فولاد ضد زنگ
  • جنس دسته از فیبر پلاستیکی تقویت شده (fibercomp)
  • طراحی شده برای افراد بلند قد
  • مناسب برای درختان بزرگ با قطر بیش از 30 سانتی متر
  • طراحی هندسی بی نظیر تیغه برای راحتی کار
  • دارای یک دسته سبک برای استفاده راحت تر
  • دارای یک غلاف پلاستیکی قفل دار برای محافظت از تیغه ی تبر و حمل آسان و بی خطر

جزئیات محصول
216875

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
2400-2900 گرم
وزن
2600 گرم
مناسب برای
کمپینگ، طبیعت گردی، تقسیم هیزم و ....
طول دسته
90 cm
جنس دسته
فیبر پلاستیکی تقویت شده
جنس تیغه
فولاد ضد زنگ
طول تیغه
cm 23.5
غلاف
دارد
طول
96.4 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود