موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

تبر Fiskars مدل X25

ناموجود

تبر فیسکارس ایکس 25 با طراحی منحصر بفرد دسته و تیغه فولادی مقاوم

‎1,590,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
توضیحات

تبر فیسکارس مدل X25 با تیغه ی فولادین بُرنده و دسته ای بسیار مستحکم تولید می شود که با شکل هندسی تیغه و لبه ی فوق العاده تیز، عملکرد شما را به حداکثر ممکن می رساند. دیگر یک تبر کاربردی و مفید چه ویژگی هایی نیاز دارد؟

تبر X25 Fiskars با طراحی جدیدی که باعث افزایش حالت فنری دسته می شود، موجب وارد شدن حداکثر نیرو به جسم در هر ضربه شده است. علاوه بر آن، توزیع وزن بین دسته و تیغه ی این تبر به صورت کاملاً علمی و مطلوب صورت گرفته تا جایی که منجر به تعادل بی نهایت آن می شود تا در نتیجه ضربه زدن به چوب راحت تر صورت گیرد. روشن کردن آتش در سرما بسیار دلچسب است اما همان قدر هم پیدا کردن هیزم و قطعه قطعه کردن چوب، کار سخت و طاقت فرسایی است. حتماً برایتان پیش آمده که در روزهای بسیار سرد در کوه، تا مدت مدیدی منتظر تکه تکه کردن چوب ها و تهیه ی هیزم مانده اید تا بتوانید آتش روشن کنید. اما چه عواملی ممکن است این صبر را در این شرایط سخت کوتاه کند؟ قطعاً یک تبر مناسب مهم ترین عامل این اتفاق است. فیسکارس با طراحی خاص و ویژگی های منحصر به فردی که به تبرهای سری x بخشیده، موجب شده کار کردن با آن ها در زمان و تلاش کمتر و در نتیجه با خستگی کمی صورت پذیرد.

دسته تبر با تکنولوژی FiberComp کاملاً ضدشوک است و ورود هر ضربه ناگهانی و تکان هایش را کاملاً دفع می کند تا به کاربر آسیبی وارد نشود. دسته فیبر پلاستیکی تقویت شده فایبرگلاس در تبر Fiskars از یک دسته چوبی قوی تر است. آزمایش ها نشان می دهد یک دسته چوبی در برخی شرایط ممکن است بشکند اما دسته FiberComp می تواند بدون هیچ آسیبی تا مدت ها شما را همراهی کند. شکل منحصر به فرد تیغه باعث می شود شکستن هیزم بسیار تمیز و خوش فرم باشد! منظورمان این است که شما چوب را بدون هیچ ترک خوردگی، شکستگی یا تکه تکه شدن می توانید به چند قسمت تقسیم کنید. در انتهای دسته فیسکارس X25 قوسی به سمت بیرون طراحی شده است تا احتمال در رفتن تبر حین فعالیت را از بین ببرد و ایستایی خوبی در دستانتان داشته باشد. محل قرار گیری دست دارای شیار هایی است تا با اصطکاکی که ایجاد می کند احتمال لیز خوردن دستانتان را به صفر نزدیک کند تا از خطرات احتمالی به دور باشید. تبر فیسکارس با یک غلاف از جنس پلاستیک مستحکم تولید شده تا از این تیغه ی بسیار تیز محافظت کند و برای حمل و نقل ایمن از آن بهره ببرید.

فیسکارس X25 مثل دیگر مدل های سری x این برند، با رنگ بندی زیبای همیشگی اش که ترکیبی از نارنجی و مشکی می باشد؛ تولید شده است. این دو رنگ که مظهر اقتدار، استحکام و نشاط می باشند به خوبی ویژگی های محصول را معرفی می کنند. فیسکارس X25 به دلیل ویژگی های بی رقیبی که دارد، در لیست پر فروش ترین محصولات قرار دارد و قیمت تبر مدل Fiskars-Splitting Axe XL X25 با توجه به این ویژگی ها بسیار مناسب است. فیسکارس با خصوصیات منحصر به فرد و طراحی های بی نظیرش در سایزهای متفاوت تبر تولید کرده تا شما با توجه به آناتومی خود، تبر مناسب خود را پیدا کنید. با خرید تبر مدل Fiskars X25 تفاوت طراحی یک تبر بی نظیر با انواع معمولی را از نزدیک لمس کنید و از عملکرد فوق العاده تان لذت ببرید!

  • مناسب برای تقسیم چوب هایی با قطر بیش از 30 سانتی متر
  • استفاده از فولاد باکیفیت و مستحکم برای ساخت تیغه
  • توزیع مناسب وزن بین دسته و تیغه تبر
  • دسته سبک و قوی با قابلیت جذب شوک و ضربه ناگهانی با تکنولوژی فایبر کامپ (FiberComp)
  • استحکام مثال زدنی دسته ی تبر و تقریباً نشکن
  • عدم لغزش دسته حین کار
  • وجود سوراخی در انتهای دسته جهت آویزان کردن بند نگهدارنده
  • طراحی یک غلاف مستحکم برای محافظت از تیغه، حمل یا نگهداری راحت تر و آویزان کردن تبر

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
2000-2500 گرم
وزن
2460 گرم
طول دسته
67 cm
جنس دسته
فیبر پلاستیکی تقویت شده
جنس تیغه
فولاد ضدزنگ
طول تیغه
19.5 cm
غلاف
دارد
طول
73 cm
جنس غلاف
پلاستیکی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود