موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

آچار کیل ICT مدل Zebra

ناموجود

آچار کیل آی سی تی زبرا با طراحی ارگونومیک

‎120,000 تومان
رنگ
  • سفید/مشکی
تعداد
مرجع:
15963155021
توضیحات

آچار کیل آی سی تی زبرا Ict Zebra Nut tool همراه صعودکننده در هر مسیر ابزارگذاری! آچار کیل سنگنوردی ICT زبرا برای گذاشتن یا برداشتن پیچ و مهره ها در صخره نوردی و کوهنوردی استفاده می شود. آچار کیل Zebra آی سی تی دارای طراحی سر نسبتاً کوچک و بسیار نازک می باشد تا امکان دسترسی به نواحی مشکل را برایتان فراهم کند. آچار سنگنوردی ICT ZEBRA از استیل ضدزنگ برای استحکام، طول عمر بالا و با مقاومت در برابر خوردگی تولید شده است. شفت های بکسلی برای استفاده به عنوان کارگاه و حفاظت در برابر سقوط برای برنامه های کوهنوردی و سنگ نوردی طراحی می شوند که یکی از پرکاربرد ترین ابزارهای میانی هستند و بیشتر سنگ نوردان به عنوان اولین ابزار میانی، آن ها را خریداری می کنند، زیرا به رغم پایین بودن قیمت از کارایی بالایی برخوردار هستند.

آچار کیل آی سی تی zebra با طراحی گوشه های گرد شده، قرار دادن و برداشتن آن را برایتان آسان می کند. نفری که به عنوان سرطناب صعود می کند، با توجه به این مسأله که جمع آوری ابزار میانی کار گذاشته برای نفر دوم آسان باشد، آن را نصب می کند؛ اما این اتفاق به ندرت به وقوع می پیوندد؛ به همین دلیل آچارسنگنوردی کیل برای جمع آوری کیل های نشسته در شکاف، بسیار ارزشمند است. برداشتن ابزار یا پاک کردن مسیر می تواند چالش برانگیز باشد. کلید اصلی این است که توجه کنید ابزار چطور نصب می شوند. سپس برخلاف آن عمل نمایید. اگر نمی توانید این کار را با دست انجام دهید از آچار کیل یا به قول قدیمی ها آچار شفت استفاده کنید.

قیمت آچار کیل آی سی تی زبرادر نظر کاربران بسیار مناسب است و با خرید آچار سنگنوردی آی سی تی زبرا انرژی کمتری برای برداشتن کیل ها در ارتفاعات صرف می کنید و دیواره نوردی ایمن تری را تجربه خواهید کرد.

  • مناسب جهت دیواره نوردی و سنگنوردی
  • طراحی ارگونومیک
  • بسیار مستحکم با طول عمر بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی
  • حفره های خالی روی بدنه برای به حداقل رساندن وزن
جزئیات محصول
15963155021

توضیحات

برند
ICT
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
81 گرم
مناسب برای
دیواره نوردی و سنگنوردی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود