موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

بیل Fiskars مدل Xact

ناموجود

بیل فیسکارس ایکس اَکت از جنس فولاد ضدزنگ

‎690,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

بیل فیسکارس مدل Xact می تواند یکی از لوازم ضروری در سفرهای آفرودی، طبیعت گردی و... شما باشد تا در شرایطی که نیاز به کندن زمین یا جا به جایی خاک داشتید، از آن بهره ببرید. خصوصأً هنگامی که خودرو شما در گل و لای یا ماسه گیر می کند به نجات شما خواهد آمد. این بیل باغبانی حرفه ای علاوه بر کیفیت بالایش، به دلیل طراحی منحصر به فردی که دارد، با تیغه ی محکم و  تیزش به سفت ترین خاک ها نفوذ می کند و نیازی به فشار اضافه یا نیروی مازاد شما ندارد. بیل Xact مناسب برای حفاری در زمین های سنگی، سخت و خاک رس می باشد.

طراحی دسته بیل باغبانی فیسکارس مدل X act به گونه ای است که می توانید از هر دو دست استفاده کنید تا با فشار بیشتری نیرو وارد کنید و ضربه های محکمی وارد کنید که ضمن سهولت در انجام کار، باعث افزایش سرعت نیز می شود. این بیل باغبانی برای آسایش بیشتر کاربر، دسته را با پوشش پلاستیکی ویژه و به حالت D شکل طراحی کرده است. این دسته ی بسیار راحت و خوش دست با زاویه ای که دارد موجب انتقال بهتر نیرو می شود و نتیجه ی آن، عملکرد بهترش می باشد. ترکیب متریال مناسب که کامپوزیت و فولاد ضد زنگ است؛ باعث سبک تر شدن آن شده و با تناسبی که با آناتومی فرد دارد، باعث کاهش کشیدگی عضلات و بهبود عملکرد حفاری می شود.

کمپانی فیسکارس معتقد است که حتی ساده ترین ابزارها نیز قابل بهبود هستند. و اکنون به عنوان سازنده بهترین تبرهای جهان، دانش خود را در مورد بیل ها نیز به کار برده است تا محصولی متفاوت و کارآمد به بازار عرضه کند. بیل فیسکارس مدل Xact در اصول طراحی این ابزار کلاسیک انقلابی به پا کرده است و محصولی هوشمندانه تر، کارآمد تر و آسان تر برای استفاده تولید کرده است.

این طراحی، ترکیب ایده آلی از مقاومت و سبکی است که با طراحی ارگونومیک اش، برای کاربرانی با قد 195_175 سانتی گراد بهترین عملکرد را ارائه می دهد. بیل Fiskars به گونه ای مدل سازی شده است که هر کاربری با هر نوع نیاز بتواند از آن استفاده کند. ترکیب رنگ بندی نارنجی، مشکی و نقره ای، هارمونی زیبایی، مثل همیشه، برایتان به ارمغان آورده است.

قیمت بیل فیسکارس با توجه به ویژگی های محصولات این برند بی نظیر بسیار مناسب است. خرید بیل فیسکارس مدل Xact شما را متقاعد می کند که باغبانی یا کندن زمین آنقدر که تصور می کردید کار سختی نیست. ما حدس می زنیم از طراحی ، سبک بودن و قدرت حفاری آن بسیار لذت خواهید برد و فقط نگران این هستیم که خودتان را در کار غرق کنید!

  • مناسب برای زمین های سخت و دارای سنگ و کارهای باغبانیِ سنگین
  • بدنه و تیغه از جنس فولاد ضد زنگ و با دوام Boron
  • دارای دسته D شکل مجهز به پوشش پلاستیکی ویژه برای راحتی بیشتر کاربر
  • دسته طراحی شده به صورت زاویه دار جهت مقاومت و دوام بیشتر
  • اتصال دسته به کفی با بهترین زاویه
  • دارای لبه تیز برای کندنِ عمیق و تخلیه ریشه ها
  • بخشی از دسته و کفی از استیل ضد زنگ
  • سبکی دسته به دلیل دارا بودن روکشِ Fibercomp بر روی بخشی از دسته
  • بهترین بازده عملکرد برای کاربرانی با قد 195-175 سانتی متر
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Fiskars
کشور مبدا برند
فنلاند
بازه وزن
1900-2400 گرم
وزن
1900 گرم
جنس
Stainless Steel
مناسب برای
زمین های سخت و دارای سنگ و کارهای باغبانیِ سنگین
طول
120 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود