موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاور بسته بندی Deuter مدل Mesh Sack 5

ناموجود

کاور بسته بندی دیوتر 5 لیتری مِش سَک برای حمل لباس

‎120,000 تومان
رنگ
  • Mandarine
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاور بسته بندی لباس دیوتر مدل Mesh Sack 5 محصولی کارآمد و مفید مناسب برای طبیعت گردی و همچنین مسافرت می باشد. گاهی خیلی مواقع افراد به هنگام سفر امکان کثیف شدن لباس هایشان بسیار زیاد بوده و برای حمل آن دچار مشکل هستند اما با داشتن کاور و کیسه های بسته بندی می توانند این مشکلات را برطرف نمایند و همچنین می توان برای حمل وسایل و لوازم های ضروری دیگر از آن استفاده نمود. این محصول توسط کمپانی قدرتمند دیوتر با حجم و انواع مختلف ارائه شده که در اینجا به Mesh Sack با حجم 5 لیتری آن می پردازیم. محصولی پر کاربرد و منحصر بفرد بوده و علاوه برآن بسیار سبک و حمل آسانی دارد و می تواند گزینه ای عالی و فوق العاده برای خرید باشد.

کمپانی دیوتر آلمان از دیرباز در زمینه تولید محصولات فعال بوده است و در سال 1898 در Augsburg Oberhause توسط Hans Deuter تأسیس گشت. دیوتر در ابتدا کیسه و کیف های پستی ایالت باواریا را تولید می نمود اما در سال 1905 با شروع جنگ جهانی و با افزایش میزان تقاضای ارتش، این کمپانی شروع به تولید کوله پشتی، چادر و کیف برای ارتش آلمان می نماید. در سال 1919 حوزه جدیدی از سبک و کار توسط این کمپانی آغاز می شود و تصمیم به ساخت چمدان، کوله پشتی، چادر و سایبان می گیرد. سالها فعالیت و تجربه در زمینه ساخت تجهیزات سبب شد تا این کمپانی با عرضه و فروش محصولات خود و همچنین تأمین تجهیزات کوهنوردان برای برنامه های اکسپدیشن سبب گشت تا این کمپانی به یک قدرتمند اقتصادی تبدیل گردد و هر روز با توسعه محصولات جدید قدرت خود را بیش از پیش به جهانیان اثبات کرده است. 

کاور بسته بندی Deuter Mesh Sack 5 ساخته شده از مش که باعث می گردد حمل لباس های کثیف با تهویه عالی و مطبوع، بسیار راحت تر صورت گیرد. همچنین از دیگر مزایای این کیسه دیوتر دسترسی آسان به لوازم و لباس ها توسط درب بندی می باشد. 

  • مناسب برای حمل لباس های کثیف و سایر وسایل
  • دارای تنفس مناسب
  • ساخته شده از پارچه  PES Mesh , Triple Rs 70D
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
35 گرم
ابعاد
18 * 22 cm
حجم
5 لیتر
جنس
PES Mesh , Triple Rs 70D

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود