موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیسه ضدآب Deuter مدل Light Drypack 15L

ناموجود

کیسه ضدآب دیوتر 15 لیتری لایت درای پَک با متریال سبک و باثبات

‎220,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

کیسه درای بگ یک محصول کاملاً ضدآب از این برند مطرح و نام آشنا آلمانی می‌باشد که بسیار در برنامه‌ها برای حمل لباسهای کثیف یا خیس شده و سایر وسیله‌های دیگری چون حمل دوربین، لوازم الکترونیکی و...که ممکن است در طی برنامه خیس شود یا در معرض گرد و غبار قرار بگیرد می‌توان استفاده کرد. معمولاٌ از این درای بگ دیوتر طبیعت گردان، توریست‌ها و غارنوردان و یا حتی دره نوردان استفاده می‌کنند و با داشتن 15 لیتر حجم و وزن مناسب یک محصول کاربردی بشمار می‌رود. کمپانی دیوتر با ارائه انواع کیسه‌های تقسیم بندی و کاور بسته بندی با حجم‌های گوناگون حمل لوازم و تجهیزات را برای افراد ساده‌تر کرده است که از این کیسه ضدآب دیوتر هم می‌توان به عنوان کیسه تقسیم بندی لباس در کوله پشتی استفاده نمود.

 کمپانی دیوتر آلمان از دیرباز در زمینه تولید محصولات فعال بوده است و در سال 1898 در Augsburg Oberhause توسط Hans Deuter تأسیس گشت. دیوتر در ابتدا کیسه و کیف‌های پستی ایالت باواریا را تولید می‌نمود اما در سال 1905 با شروع جنگ جهانی و با افزایش میزان تقاضای ارتش، این کمپانی شروع به تولید کوله پشتی، چادر و کیف برای ارتش آلمان می‌نماید. در سال 1919 حوزه جدیدی از سبک و کار توسط این کمپانی آغاز می‌شود و تصمیم به ساخت چمدان، کوله پشتی، چادر و سایبان می‌گیرد. سال‌ها فعالیت و تجربه در زمینه ساخت تجهیزات سبب شد تا این کمپانی با عرضه و فروش محصولات خود و همچنین تأمین تجهیزات کوهنوردان برای برنامه‌های اکسپدیشن سبب گشت تا این کمپانی به یک قدرتمند اقتصادی تبدیل گردد و هر روز با توسعه محصولات جدید قدرت خود را بیش از پیش به جهانیان اثبات کرده است. 

کیسه تقسیم دیوتر 15 لیتری از پارچه مقاوم پلی آمید با پوشش PU ساخته شده است. متریال ساخته شده در این درای بگ دره نوردی از پوشش DWR بوده که از آن در مقابل رطوبت و کثیفی محافظت کرده و امکان استفاده در طولانی مدت را به کاربر می‌دهد. طراحی متریال فوق العاده این بسته دیوتر و دوست‌دار طبیعت با داشتن ویژگی‌های مثبت و عملکرد عالی دید خیلی از افرادیان رابه خود جلب کرده است و هم چنین این درای بگ قیمت مقرون بصرفه آن هم از دید کاربران به دور نیست.

با خرید درای بگ و کیسه تقسیم بندی دیوتر یک محصول کاربردی برای حفظ لوازم یا حمل لباس‌های کثیف همراهی عالی برای خود بسازید و بدون دغدغه سفر کنید.

  • مناسب برای حمل لباس‌های کثیف و سایر وسایل
  • بسیار سبک و حمل راحت
  • حفظ لباس و وسایل از گرد و غبار و رطوبت
  • دارای متریال فاقد PFC جهت محافظت از محیط زیست
  • استفاده از پوشش DWR جهت جلوگیری از نفوذ آب و کثیفی
  • ساخته شده از پارچه پلی آمید 70D با پوشش پلی اورتان
  • استفاده از متریال سبک و باثبات
  • دارای درزهای مقاوم در برابر نفوذ آب
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
60 گرم
ابعاد
23 * 34 cm
حجم
15 لیتر
جنس
70D Polyamide Carbonite Ripstop
مقاومت در برابر آب
water proof

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود