موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاور باران صخره مدل 40-20

ناموجود

کاور باران کوله پشتی صخره قابل استفاده برای کوله هایی با حجم 20 الی 40 لیتر

‎40,000 تومان
رنگ
  • سبز روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاور باران کوله پشتی یکی از لوازم ضروری و کاربردی در برنامه های طبیعتگردی، سفر، کوهنوردی، کمپینگ و ... می باشد. کاور کوله پشتی صخره با متریال مقاوم از جنس پلی استر ساخته شده است و به گونه ای است که با داشتن اصطکاک بالا با ثبات بهتری بر روی کوله قرار می گیرد. صخره این شرکت قوی و با ارزش ایرانی کاور برای کوله پشتی با خاصیت ضدآب و سایزهای مختلف براساس حجم کوله پشتی ارائه کرده است. این کاور ضدآب کوله پشتی صخره برای کوله هایی با حجم 20 الی 40 لیتر قابل استفاده می باشد. طراحی سبک و جمع و جور این کاور کوله پشتی کوهنوردی آن را از سایر برندهای دیگر متمایز ساخته است.

این شرکت ایرانی با تولید انواع محصولات کوهنوردی و ورزشی همواره تلاش نموده با کیفیت ترین و کاربردی ترین تجهیزات تخصصی را در این شاخه به بازار ارائه نماید. در واقع این شرکت سعی بر این داشته که علاوه بر کیفیت و کارآمد بودن محصولات خود، به سهولت و بدون دغدغه این تجهیزات و لوازم در اختیار ورزشکاران و دوست داران طبیعت قرار بدهد.

همراه داشتن روکش ضد باران کوله پشتی در طی برنامه سبب می گردد از کوله در برابر تابش مستقیم نور آفتاب جلوگیری نماید زیرا تابش شدید باعث مستهلک شدن کوله در مدت زمان طولانی می شود. از ویژگی های دیگر خرید کاور کوله پشتی و همراه داشتن آن جهت پیشگیری از خیس شدن، پارگی، خراشیدگی و آسیب های احتمالی دیگر در برنامه می باشد. این کاور ضدآب کوله به عنوان یک کاور کوله 20 لیتری دارای بندی با قابلیت کشسانی دارد و این امکان را می دهد که دور تا دور کوله پشتی به خوبی پوشش بگیرد و از احتمالات و آسیب های بیشتر ممانعت نماید. قیمت کاور کوله پشتی در کنار مزیت های منحصر بفردش برای کاربران از اهمیت ویژه ای برخودردار است.  قیمت کاور کوله صخره در ابعاد و سایز مناسب برای حجم کوله های 20 الی 40 لیتری بسیار مقرون بصرفه بوده و این موضوع از دید طرفداران این برند به دور نخواهد ماند. با خرید کاور کوله کوهنوردی یک محصول پرکاربرد و عالی را در فعالیت ها و پیمایش هایتان داشته باشید و از کوله پشتی خود با طول عمر بالا محافظت نمایید.

  • مناسب برای هر شرایط آب و هوایی و جلوگیری از هر گونه آسیب به کوله پشتی
  • قابل استفاده برای کوله های 20 الی 40 لیتر
  • طراحی سبک و کم حجم
  • مجهز به کاور حمل
  • ساخته شده از پلی استر مقاوم و ضد لغزش
  • تعبیه یک بند با قابلیت تنظیم در لبه کاور
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
60-100 گرم
وزن
92 گرم
حجم
20 تا 40 لیتر
جنس
Polyester 100%
مناسب برای
هر شرایط آب و هوایی و جلوگیری از هر گونه آسیب به کوله پشتی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود