موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کاور باران صخره مدل 70-55

ناموجود

کاور باران کوله پشتی صخره مناسب کوله هایی با حجم 55 الی 70 لیتر

‎60,000 تومان
رنگ
  • سبز روشن
تعداد
مرجع:
توضیحات

کاور کوله پشتی صخره محصولی مهم و کاربردی در برنامه های طبیعت گردی، سفر، کوهنوردی، کمپینگ و ... می باشد. این کاور باران کوله پشتی تهیه شده از پلی استر مقاوم، که با داشتن اصطکاک بالا با ثبات بهتری بر روی کوله پشتی قرار می گیرد. صخره این شرکت مطرح ایرانی کاور برای کوله پشتی با خاصیت ضدآب و ابعاد مختلف براساس حجم کوله پشتی تولید کرده است. این کاور ضدآب کوله پشتی صخره برای کوله هایی با حجم 55 الی 70 لیتر مناسب می باشد. این کاور کوله پشتی کوهنوردی به دلیل حجم، طراحی سبک و هم چنین داشتن کاور همراه به راحتی قابل حمل می باشد. تعبیه یک بند در لبه کاور ضدآب کوله با قابلیت کشسانی، امکان پوشش دهی مناسب را در دور تا دور کوله پشتی فراهم می کند و از احتمالات و آسیب های بیشتری جلوگیری می نماید.

این شرکت ایرانی با تولید انواع محصولات کوهنوردی و ورزشی همواره تلاش نموده با کیفیت ترین و کاربردی ترین تجهیزات تخصصی را در این شاخه به بازار ارائه نماید. در واقع این شرکت سعی بر این داشته که علاوه بر کیفیت و کارآمد بودن محصولات خود، به سهولت و بدون دغدغه این تجهیزات و لوازم در اختیار ورزشکاران و دوست داران طبیعت قرار بدهد.

همراه داشتن روکش ضدباران کوله پشتی، این وسیله ضروری از کوله در برابر تابش مستقیم نور آفتاب، خیس شدن، پارگی، خراشیدگی و آسیب های احتمالی دیگر در برنامه محافظت می نماید. از عوامل مهم در خرید کاور کوله پشتی علاوه بر ویژگی های مثبت و مهم، قیمت مقرون به صرفه آن است. قیمت کاور کوله صخره در ابعاد و سایز مناسب بسیار مناسب بوده و همین امر سبب گشته دید بیشتر افراد را به خود جلب نماید. با خرید کاور کوله کوهنوردی یک محصول پرکاربرد و عالی را در فعالیت ها و پیمایش هایتان داشته باشید و از کوله پشتی خود محافظت نمایید.

  • مناسب برای هر شرایط آب و هوایی و جلوگیری از هر گونه آسیب به کوله پشتی
  • قابل استفاده برای کوله های 55 الی 70 لیتر
  • طراحی سبک و کم حجم
  • مجهز به کاور حمل
  • ساخته شده از پلی استر مقاوم و ضد لغزش
  • تعبیه یک بند با قابلیت تنظیم در لبه کاور

منبع: سایت انیسه

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sakhreh
کشور مبدا برند
ایران
بازه وزن
100-140 گرم
وزن
108 گرم
حجم
55 تا 70 لیتر
جنس
Polyester 100%
مناسب برای
هر شرایط آب و هوایی و جلوگیری از هر گونه آسیب به کوله پشتی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود