موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا

ناموجود

کتاب جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا با روایتی هیجان انگیز

‎30,000 تومان
تعداد
مرجع:
108100100
توضیحات

کتاب «جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا» نوشته ی آرلن بلام کتابی است که قصد توصیف لحظه های شجاعت، ترس، مشکلات و پیروزی گروهی از زنان که تصمیم بر فتح این قله خطرناک داشتند را روایت می کند. این بانوان کوهنورد، با شجاعت، مقاومت و اراده ی مثال زدنی که از خود نشان دادند؛ کاری غیر ممکن را ممکن کرده اند. این ماجراهای پر فراز و نشیب را رحیم دانایی با نثری روان و شیوا ترجمه کرده تا در هنگام خواندن آن احساس این زنان را در مقابله با مشکلات فراوانی که برای صعود به قله خطرناک آناپورنا داشتند، تجربه کنید.

آرلن بلام معتقد بود که صحبت در مورد تفاوت جنسیت در موضوعات جسارت، شجاعت و تحمل در صعود کار ارزشمندی نیست و این خصوصیات در ماهیت هر شخص نهفته است. در واقع، انگیزه هر فرد آن چیزی است که می تواند شرایط را عوض کند. او همیشه فکر می کرد فرقی بین یک زن و مرد در این شرایط نیست و برای اثبات این حرف با 13 زن شجاع دیگر راهی یکی از بلند ترین قله های جهان شد. او زنی با روحی بزرگ بود که برای رسیدن به اهدافش تلاش های بی شماری کرد و نتیجه ی این تلاش ها را در سال ١٩٧٨، با گرفتن اجازه برای تشکیل گروه صعود بانوان به این قلّه ی معروف مشاهده می کنید.

اگر راجع به شخصیت بزرگ او کنجکاو شده اید، پیشنهاد می کنیم به زندگی نامه و نتایج زحماتش در بلاگ پیروزی زن کوهنورد آمریکایی بر آناپورنا مراجعه کنید. شاید خوانندگان این کتاب هیچ وقت توانایی صعود به قله هولناکی چون آناپورنا را نداشته باشند؛ اما زندگی پر از اتفاقات دشوار و ناممکن است و خواندن این کتاب می تواند برای همه ی کوهنوردان و خصوصاً بانوان عزیز، انگیزه ای برای شروع مسیری دشوار در زندگی شود. پس امیدواریم این کتاب، پنجره ای برای شروع تفکری جدید و انگیزه ای برای پیمایش مسیرهای سخت زندگی تان باشد.

 کتاب جایی برای زنان بر روی قله آناپورنا

جزئیات محصول
108100100

توضیحات

بازه وزن
250-550 گرم
وزن
366 گرم
طول
23.6 cm
انتشارات
روان
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، زمستان 1383
تعداد صفحه
232
عرض
16.8 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
آرلن بلام
شابک
964-8345-19-8
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.1 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود