موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب پزشکی کوه نوردی و سایر ورزش های درون طبیعت

ناموجود

کتاب پزشکی کوه نوردی و سایر ورزش های درون طبیعت درباره پیشگیری از آسیب های کوهنوردی

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

این کتاب در خصوص کمک های اولیه نیست! بلکه یک کتاب کاملاً پزشکی است که بیشتر رنگ و بوی پیشگیری به خود گرفته تا درمان! یعنی با خواندن این کتاب، با خطرات و مشکلات آشنا می شوید و راه درمان آن را به یاد می سپارید تا از پیش آمدن شرایط دشوار جلوگیری کنید.

در واقع می دانید که هر چقدر هم در کوهستان صحیح و با احتیاط رفتار کنید. باز  هم خطر خبر نمی کند! تنها یک بدشانسی کوچک کافی است تا شما را درگیر مشکلات سلامتی کند. حتی اگر خودتان نیز در گیر نشوید، شاید یکی از اطرافیانتان گرفتار شود. اين مشکلات می‌تواند با یک سانحه مثل شكستگی، آتش سوزی يا  حتی بيماری مثل آپانديس باشد.

به همین دلیل گروهی از پزشکان تصمیم گرفته اند تا کلیه ی مسائل و مشکلاتی که برای افراد در هر نقطه ای دور از شهر پیش می آید را در یک کتاب جمع آوری کنند و راه های درمان را نیز برایشان شرح دهند تا در صورت عدم دسترسی به نیروی پزشکی، بتوانند شرایط را مدیریت کنند. شانس حضور یک فرد آشنا با امور پزشکی در گروه کوهنوردی شما می تواند بسیار کم باشد اما این کتاب پکیجی از تمام اطلاعاتی است که ممکن است به آن نیاز پیدا کنید.

در واقع، شاید این کتاب مدت ها در انتهای کوله پشتی شما بماند و خاک بخورد، اما هر زمان که نیاز به اطلاعات کامل پزشکی داشتید؛ می تواند بهترین خدمت را به شما بکند و جان شما یا همراهانتان را نجات دهد.

کتاب کوهنوردی

کتاب پزشکی کوه نوردی و سایر ورزش های درون طبیعت شامل سه بخش است که هر بخش، نوعی از مشکلاتی که در فضای باز ممکن است برای شما به وجود بیاید را برایتان شرح داده است. این کتاب 3 بخش را به صورت قواعد عمومی اختلال های ضربه ای، غیر ضربه ای و بیماری های زیست محیطی دسته بندی کرده که هر کدام به فصل های متنوعی دسته بندی می شوند.

بخش اول این کتاب در خصوص تشخیص و مراقبت، واکنش های روانی و بهداشت آب است. و زمانی که این شرایط مساعد بود در بخش دوم جراحات بافت نرم بدن، شکستگی، سوختگی، اختلال قلب، مشکلات سیستم تنفسی، مشکلات گوارشی، اختلالات عصبی، بیماری های جنسیتی و آلرژی ها را بررسی می کند و با راهنمایی های درمانی می تواند شما را از بحران نجات دهد.

در بخش سوم نیز مسائلی را مطرح می کند که می تواند مختص کوهنوردان باشد و در اکثر کتاب های پزشکی اثری ازش دیده نمی شود. بررسی مشکلاتی چون ارتفاع زدگی یا هیپوترمی و داشتن اطلاعات در این زمینه ها، می تواند برای سفر های شما بسیار مفید و مؤثر باشد.

جزئیات محصول

توضیحات

بازه وزن
500-700 گرم
وزن
608 گرم
طول
22 cm
انتشارات
روان
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، بهار 1387
تعداد صفحه
608
عرض
15 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
گروهی از پزشکان آمریکا
شابک
964-8345-41-4
قطع کتاب
رقعی
ضخامت
3 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود