موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها جلد سوم

ناموجود

کتاب کوهنوردی لذت آزادی در اوج بلندی ها جلد سوم درباره حرکت و صعود روی برف و یخ

‎27,000 تومان
تعداد
مرجع:
109100103
توضیحات

در این کتاب 5 فصلی، مطالب مهمی در مورد حرکت و صعود بر روی برف، حرکت بر روی یخچال و نجات شکاف های یخچالی، یخ نوردی کوهستانی، صعود آبشارهای یخی و صعودهای ترکیبی (میکس)، صعودهای هیأتی گردآوری شده تا با آگاهی بیشتر و آسیب کمتر از صعودهای خود لذت ببرید. چهل نفر از کوهنوردان آمریکا با اتکا به تجربه هزاران کوهنورد در سراسر دنیا این کتاب را به نگارش در آورده اند.

در مرحله اول مهم ترین موضوع، شناخت و آگاهی از انواع تجهیزات و مسائل تخصصی مریوط به حرکت و صعود بر روی برف است، زیرا این فصل از کتاب شما را با صعود بر روی برف و تعریف برف آشنا می کند. همین طور این کتاب به شما آموزش می دهد تا در عبور از یخچال ها که مسیر بسیار پر خطری دارد، اگر با مشکلی روبرو شدید، چه واکنشی انجام دهید و موقع بروز آسیب با شرایط امدادهای ویژه آشنا باشید.

کتاب کوهنوردی

از مهم ترین مسائل که در این کتاب کوهنوردی جامع به آن پرداخته شده، صعودهای گروهی است. در واقع همه ما می دانیم که صعود به قله های بلند و سخت کارِ بسیار دشوار و همواره پر از خطرات جدی می باشد، پس برای صعود موفقیت آمیز باید آموزش مناسب و تلاش زیادی در این زمینه داشته باشید. صعودهای بزرگ نیازمند یک گروهِ همراه است تا در کنار هم علاوه بر پشتیبانی یک دیگر، در طول مسیر به شما این امکان را بدهد تا با اکتشافات در مناطق بِکر و مشغول کردن خود با فرهنگ های کوهنوردی محلی، مبارزه روحی و جسمانی و پدیده های کوهنوردی بیش از پیش آشنا شوید.

در نهایت با خرید کتاب کوهنوردی ذکر شده می توانید قدم جدید و استوارتری در کوهستان به ویژه فعالیت بر روی برف بردارید. همچنین قیمت کتاب کوهنوردی در جلد سوم این مجموعه، با توجه به سطح بار علمی و آموزشی بالایی که دارد بسیار مناسب و کاربردی است. پیشنهاد می کنیم اگر به کوه و صعود در برف علاقه دارید، حتماً این مجموعه را تهیه کنید و خواندن و آموزش های آن لذت ببرید.

جزئیات محصول
109100103

توضیحات

بازه وزن
380-420 گرم
وزن
387 گرم
طول
23.5 cm
انتشارات
روان
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
نوبت اول، بهار 1384
تعداد صفحه
248
عرض
17 cm
مترجم
رحیم دانایی
نویسنده
چهل نفر از کوهنوردان آمریکا
شابک
964-8345-20-1
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.7 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود