موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب از آرارات تا موستاق آتا

کتاب از آرارات تا موستاق آتا درباره جزئیات صعود به چند قله مهم جهان

‎20,000 تومان
تعداد
مرجع:
102100100
توضیحات

کتاب کوهنوردی از آرارات تا موستاق آتا، صعود قلل مهم جهان را به صورت کامل بررسی کرده است. این کتاب کوهنوردی اطلاعات جامع و مفید این قلل از جمله موقعیت جغرافیایی، نکات سیاسی و فرهنگی کشور میزبان را کاملاً برای شما شرح می دهد تا بدانید با چه شرایطی روبه رو خواهید شد. علاوه بر این، شما را با شرایط آن کوه و تجهیزاتی که نیاز دارید؛ آشنا می کند. از همه مهم تر این که با خواندن این کتاب کوهنوردی از توصیه های افراد با تجربه آگاه می شوید.

کتاب کوهنوردی

نویسنده ی این کتاب، آقای پرویز مشهدی، که خود صعود کننده ی قله های بلند جهان است، با نوشتن این کتاب کوهنوردی قصد داشت علاقه مندان به این حیطه را با تجربیات خود آشنا کند. کتابی که می بینید تنها به توصیف مسائل بسنده نکرده و تمام شرایط سفر را برای شما تحلیل و نقد کرده است تا اگر علاقه مند به صعود به این قلل هستید، چیزی را از قلم نیاندازید. قللی که در این کتاب کوهنوردی بررسی شده است به ترتیب: آرارات، البروس، کازیک، کلیمانجارو، لنین، آیلندپیک (بابا داغی)، آراگاتس و موستاق آتا می باشند. در انتهای این کتاب کوهنوردی نیز به دانستنی های پزشکی اشاره شده که برای حضور در ارتفاعات به آن نیاز خواهید داشت. این نکته نشان می دهد با اینکه برای آمادگی صعود به این کتاب و اطلاعاتش نیاز دارید؛ اما کارتان با آن هیچ گاه تمام نمی شود، زیرا اطلاعات پزشکی آن در طول مسیر قطعاً برایتان مفید خواهد بود.

قیمت کتاب کوهنوردی از آرارات تا موستاق آتا بسیار مناسب است و با ارزشی که دارد و اطلاعات مفیدی که به شما ارائه می دهد اصلاً قابل مقایسه نیست. خرید کتاب کوهنوردی از آرارات تا موستاق آتا به شما کمک می کند با وجود حضور نداشتن بر روی این قلل جهان، به آگاهی کاملی در خصوص صعود به آن ها دست پیدا کنید.

جزئیات محصول
102100100

توضیحات

بازه وزن
250-550 گرم
وزن
399 گرم
طول
21.5 cm
انتشارات
آرویج
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
دوم، 1392
تعداد صفحه
344
عرض
14.5 cm
نویسنده
پرویز مشهدی
شابک
978-964-504-223-1
قطع کتاب
رقعی
ضخامت
1.6 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود