موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر اول

ناموجود

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر اول از دره سفید رود تا دره رو سه هزار

‎20,000 تومان
تعداد
مرجع:
101100101
توضیحات

بعد از کتاب های موفق و ارزشمند که توسط کوهنورد، محقق و نویسنده ی ماهر تنکابنی، توانسته است با چاب مجموعه کتاب های البرز شمالی، نظر بسیاری از بوم شناسان و طبیعت گردان را به خودش جلب کند،. البته به عنوان راهنما می توانید برای خیلی از فعالیت های بوم شناسی و طبیعت گردی از آن استفاده کنید. نویسنده این کتاب کوهنوردی، آقای پرویز مشهدی از کوهنوردانیست که تمام قُلل و ارتفاعات جنگلی گفته شده در این کتاب را صعود کرده است. این کتاب روایتگر هر آنچه در سفر با چشمانش دیده برای شما را بازگو کرده است. لحن کتاب کوهنوردی البرز شمالی جلد اول، به صورت گزارشی نوشته شده تا نگاه پژوهشی و کار میدانی مربوط به این حوضه آسیبی نبیند. در این کتاب کوهنوردی، گزارش تجربه عین هر نقطه‌ای که کوهنورد پرویز مشهدی از آن گذر کرده، گردآوری شده است و گزارش میدانی بسیار حسی و عاطفی اما در عین حال محققانه به شما ارائه می شود تا به سادگی با تصور کردن خود در آن محیط کاملاً بتوانید موقیعیت تعریف شده را درک کنید.

کتاب کوهنوردی

جلد اول از مجموعه ی کامل کتاب البرز شمالی از دره سفید رود تا دره رود سه هزار می باشد و در مورد رشته کوه البرز که در بخش شمالی کشورمان قرار دارد، صحبت شده است. این رشته کوه از جمهوری آذربایجان از قسمت تالش شروع شده و تا کشور افغانستان نیز ادامه پیدا می کند. این رشته کوه بزرگ به دلیل وسعت به سه قسمت البرز شمالی، البرز غربی و البرز جنوبی تقسیم می شود که در این کتاب به چگونگی و شرایط بوم شناختی البرز شمالی از منطقه ی سفید رود تا دره رود سه هزار اشاره شده است.

با خرید کتاب کوهنوردی به نام البرز شمالی دفتر اول از سری پنج جلدی این مجموعه می توانید شرایط را کاملاً برای کوهنوردی در مسیرهای این قُلل بررسی کنید. خواندن این کتاب برای دانشجویان زمین شناسی، معدن شناسی، جنگل شناسی، مراتع و جنگل، جانور شناسی، اقلیم شناسی و خیلی از رشته های دیگر  مناسب می باشد؛ در ضمن قیمت کتاب کوهنوردی البرز شمالی جلد اول با توجه به اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهدد، کاملاً مناسب است.

جزئیات محصول
101100101

توضیحات

بازه وزن
250-550 گرم
وزن
434 گرم
طول
24 cm
انتشارات
معین
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1392
تعداد صفحه
237 صفحه
عرض
16.8 cm
نویسنده
پرویز مشهدی
شابک
978-964-165-084-3
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.2 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود