موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر سوم

ناموجود

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر سوم از رودخانه سه هزار تا سرد آب رود

‎40,000 تومان
تعداد
مرجع:
101100103
توضیحات

در این جلد از کتاب بوم شناخت البرز شمالی، به موضوعات پیرامون البرز شمالی از کرانه خاوری رودخانه سه هزار تا کرانه باختری رودخانه سردآبرود کلاردشت پرداخته شده است. این کتاب کوهنوردی با نام بوم شناخت البرز شمالی در پنج جلد مختلف با نویسندگی کوهنورد و نویسنده چیره دست، پرویز مشهدی منتشر شده است.

در دفتر سوم از سری کتاب های بوم شناخت البرز شمالی، به بررسی مسائل مختلف قلل از ناهمواری های مسیر در تخت سلیمان گرفته تا بزرگ ترین و وسیع ترین یخچال های سه هزار، بلندترین دیواره ایران و دشوار ترین مسیرها پرداخته پرداخته شده است. همه این کوه ها راه های دسترسی و مسیرهای مشترکی با کلاردشت، سه هزار یا طالقان دارند، که آقای مشهدی در این دفتر به تمام ناشناخته ها و ناپیموده ها در این منطقه اشاره کرده است.

می توانید از این کتاب کوهنوردی به عنوان راهنما برای رشته های آموزشی جنگل مانند گیاه شناسی، سنگ شناسی و بوم شناسی استفاده کنید. البته این کتاب کوهنوردی برای گردشگران، امدادگران، راهداران و تمام افرادی که به طبیعت علاقه دارند، کاملاً ایده آل است. به دلیل بررسی دقیق دشوارترین مسیرها و دیواره های بلند، این کتاب کوهنوردی مورد استقبال دیواره نوردان، سنگ نوردان، گرده پیمایان، کوهنوردان و خط رأس پیمایان قرار گرفت. حتی آن هایی که در این مناطق سکونت دارند هم، از این کتاب جامع برای بوم شناختی بهتر محل زندگی شان استفاده می کنند. در این کتاب کوهنوردی به طور کلی مناطق و مشترکات چین‌خوردگی تخت سلیمان، شاه رشید، میچکاخانی، مقصوره، دندان اژدها، علم‌کوه، قله فرعی تخت مرجی کش، چالون کوچک، رودخانه سرد آب رود محورهای اصلی موردبررسی قرار گرفته اند.

بنابراین با خرید کتاب کوهنوردی به نام بوم شناخت البرز شمالی از دفتر سوم می توانید یک راهنمای کار بلد همراه خود داشته باشید تا با آگاهی بیشتر به فعالیت در محیط اطرافتان بپردازید. همین طور قیمت کتاب کوهنوردی موردنظر با توجه به میزان اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب و کاملاً کاربردی است.

جزئیات محصول
101100103

توضیحات

بازه وزن
500-700 گرم
وزن
608 گرم
طول
23 cm
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1393
تعداد صفحه
410 صفحه
عرض
16.6 cm
نویسنده
پرویز مشهدی
شابک
978 -964-504-254-5
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1.7 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود