موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر چهارم

کتاب بوم شناخت البرز شمالی دفتر چهارم از دره سردآبرود تا دره چالوس

‎24,000 تومان
تعداد
مرجع:
101100104
توضیحات

این کتاب کوهنوردی، دفتر چهارم از یک مجموعه شش جلدی است که در خصوص شناخت بوم البرز شمالی جمع آوری و تهیه شده است. این مجموعه به قلم آقای پرویز مشهدی، کوهنورد پر تلاش و خوش فکر کشورمان نوشته شده که حاصل چندین جست و جو در منطقه های مختلف آن ناحیه می باشد. در حقیقت، این اثر یک گزارش پژوهشی میدانی است. این کتاب می تواند راهنمای خوبی در کوهستان باشد که اشتیاق را در کوهنوردان به وجود می آورد و حتی افراد معمولی را نیز علاقه مند به پیمایش در طبیعت بکر می کند.

پرویز مشهدی زاده 1333 از شهر تنکابن، یک دبیر بازنشسته با کارنامه ای پر افتخار از کوهنوردی های درون و برون مرزی است که آثاری چون از آرارات تا موستاق آتا و بوم شناخت البرز غربی را نیز از خود بر جای گذاشته است.

کتاب کوهنوردی

دفتر چهارم از دره سردآبرود تا دره چالوس و پستی بلندی های مرتبط با آن را بررسی کرده است و به دلیل نوشتن از روی تجربه های واقعی، حس و حال مکان را با کلمات به خواننده عرضه می کند. شاید شما هم به این مکان ها قدم گذاشته باشید اما هیچگونه اطلاعات دقیق از محلی که در آن قرار دارید در ذهنتان نباشد. با خواندن این کتاب می توانید مانند یک راهنمای کوهستان محیط اطرافتان را درک کنید.  در انتهای کتاب نیز تصاویری از محیط های نام برده قرار دادند تا تصور سازی ذهنی قوی تری داشته باشید و به راحتی اطلاعاتتان را با طبیعت اطراف تطبیق بدهید و یک پیش زمینه از تصویر آن ها در ذهنتان داشته باشید.

قیمت کتاب کوهنوردی بوم شناخت البرز شمالی بسیار مناسب است و میتوانید با قیمتی عالی، اطلاعات بی نظیری به دست آورید. پس برای خرید کتاب کوهنوردی دیگر منتظر نمانید و دفعه ی بعد، با اطلاعات کاملی که به دست آوردید پا در این مناطق بگذارید.

جزئیات محصول
101100104

توضیحات

بازه وزن
380-420 گرم
وزن
409 گرم
طول
24 cm
انتشارات
آرویج
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1393
تعداد صفحه
258 صفحه
عرض
17 cm
نویسنده
پرویز مشهدی
شابک
978-964-504-283-5
قطع کتاب
وزیری
ضخامت
1 cm

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود