موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتاب در جست و جوی آن

ناموجود

کتاب در جست و جوی آن درباره صعود به اورست

‎98,000 تومان
تعداد
مرجع:
100100100
توضیحات

کتاب «در جست و جوی آن» روز نوشت های اورست به قلم ایمان آذیش است. در روزهای صعود به اورست که ایشان در طوفان، سرما و گرما، برف و یخ خاطراتشان را بر روی تکه کاغذهایی یادداشت می کردند؛ اصلاً احتمالش را نمی دادند که دو سال بعد قصد چاپ کتاب کوهنوردی در خصوص صعود به اورست را داشته باشند. ویراستاری یادداشت های اورست زمان زیادی گرفت، زیرا آقای آذیش تمام سعیشان را کردند که حال و هوای لحظه های صعود به اورست از نوشته هایشان خارج نشود؛ به طوری که در بعضی صفحه ها آثار کمبود اکسیژن، دلتنگی و دلهره های صعود به اورست را می توانید به وضوح در نوشته ها احساس کنید.

کتاب کوهنوردی

این کتاب کوهنوردی سر تا سر پر از تمام احساسات واقعی یک فرد صعود کننده به قله اورست است و خواندن آن تمام این حال و هوا را به شما منتقل می کند. آقای ایمان آذیش با دیدن جای خالی انگشتانشان که در اثر سرمازدگی در هنگام صعود به اورست از دست دادند؛ به یاد لحظات خوش و ناخوشی که در یخچال های هیمالیا و قله اورست سپری کردند؛ می افتند. در ادامه توجهتان را به قسمت جالبی از این کتاب کوهنوردی که در خصوص علاقه مندان صعود به اورست نوشته شده؛ جلب می کنیم: «چه بر فراز بلندترین نقطه دنیا، چه در همهمه ی شهر، چه خلوت اتاقکی در گوشه ی شاهچراغ، چه در میان دشت های سبز بی در و پیکر. هر جا که بتوان چشم گشود تا دید، جایی که بتوان گوش داد و شنید، لمس کرد و چشید و با نگاهی به پایین و شوقی به بالا از بلندا های هیچ گذشت و در جست و جوی «آن » تلاش کرد.»

خرید کتاب کوهنوردی «در جست و جوی آن» و خواندن این اطلاعات در خصوص قله اورست به شما کمک می کند، حس افراد را در هنگام صعود به اورست بهتر درک کنید و خودتان را در آن شرایط روی قله اورست قرار دهید.

جزئیات محصول
100100100

توضیحات

بازه وزن
250-550 گرم
وزن
283 گرم
طول
21.2 cm
موضوع
کوهنوردی
زبان
فارسی
نوبت چاپ
اول، 1400
تعداد صفحه
304 صفحه
عرض
13.5 cm
نویسنده
ایمان آذیش
شابک
978-622-96864-6-1
قطع کتاب
رقعی
ضخامت
2.5 cm
انتشارات
دانیار

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط
هیچ موردی نیست

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود