موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ست ظروف Sea To Summit مدل XSet 21

ناموجود

ست ظروف سی تو سامیت ایکس ست 21 تاشو با استاندارد سلامت BPA Free

‎3,000,000 تومان
رنگ
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
691801474
توضیحات

ست ظروف Sea To Summit مدل Xset 21 یکی از لوازم پرکاربرد در برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر است. اکثر کوهنوردان به دنبال لوازمی هستند که علاوه بر داشتن کیفیت و کارایی بالا، سبک و جمع و جور هم باشد و فضای زیادی را درون کوله پشتی اشغال نکند. این ست ظروف سی تو سامیت با طراحی خاص و منحصربفردی که دارد می تواند بهترین همراه برای این گونه برنامه ها باشد. ست غذاخوری و پخت و پز سی تو سامیت از مواد سبک و انعطاف پذیر سیلیکون و آلومینیوم آنودایز ساخته شده است. ست ظروف کوهنوردی سی تو سامیت از یک قابلمه به ظرفیت 1.4 لیتر، یک کاسه به ظرفیت 600 میلی لیتر و یک ماگ 480 میلی لیتری تشکیل شده است.

کمپانی Sea To Summit در سال 1983 در Perth استرالیای غربی شکل گرفت زمانی که تولید محصولات سبک بسیار کم بود. Sea To Summit از آنجایی شروع شد که شخص Tim Macartne Snap پس از فتح اورست با رولند آشنا شد و این آغاز رابطه دوستانه آنها محسوب می شود. در همان میان Tim مشغول آماده سازی خود جهت صعودش به قله اورست (Summit) از دریای خلیج بنگال (Sea) بود و یکی از دلایل انتخاب نام برند صعودش از دریا به این قله بود و او اولین نفری محسوب می شد که از دریا به اورست صعود می کرد و اینجا بود که از این چالش بزرگ الهام گرفته شد. کمپانی Sea To Summit یک سیستم کمال گرا در جهت تولید محصولاتی جذاب با ظاهری زیبا و کاربردی می باشد. تولید محصولاتی با کیفیت فراوان در عین حال با حجم بسیار کم و سبک از جمله اهداف این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته است نیازهای طیف گسترده ای از افراد را برطرف نماید تا نهایت لذت را از برنامه های مختلف خود ببرند. 

کفی قابلمه سی تو سامیت از آلومینیوم آنودایز و با سطحی صاف است که گرمای یکنواختی را منتقل می کند. از ویژگی های منحصربفرد این ست ظروف پخت و پز سفری درب شفاف قابلمه همراه با روزنه هایی جهت خروج بخار هوا هنگام طبخ غذا می باشد که علاوه بر آن می توان به عنوان آبکش جهت تخلیه آب موجود در ظرف هم استفاده نمود.

نحوه طراحی این ست ظروف سه تکه کوهنوردی به گونه ای است که درون هم قرار گرفته و با خاصیت تاشوندگی که دارد می تواند به کم ترین حالت ممکن جمع شود. از نکات قابل توجه در ساختار قابلمه این است که به دلیل بدنه سیلیکونی که دارد در برابر حرارت مقاوم بوده اما نباید به صورت مستقیم در معرض شعله آتش قرار گیرد. این مدل از ست ظرف سفری سی تو سامیت دارای استاندارد BPA Free نیز می باشد که در ساخت آن از هیچ مواد مضری استفاده نشده است به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آن استفاده نمود. کفی کاسه سی تو سامیت که درون این ست قرار دارد بسیار مقاوم بوده و از آن می توان جهت برش انواع مواد غذایی استفاده نمود. همچنین از ماگ این ست می توان برای نوشیدن مایعات و یا به عنوان پیمانه اندازه گیری بهره برد. لبه های این ماگ از نایلون بادوام ساخته شده است که برای استحکام بخشیدن ماگ و ایستایی آن بسیار مؤثر می باشد. ست تاشو کوهنوردی سی تو سامیت مدل Xset 21 دارای استاندارد سلامت BPA Free می باشد که در ساخت آن از هیچ گونه مواد مضری استفاده نشده است، به همین سبب مورد توجه همه ی کوهنوردان و علاقه مندان به طبیعت می باشد.

با خرید ظرف سفری سی تو سامیت می توانید غذای مورد علاقه خود را حین برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی و سفر طبخ کنید.

  • مناسب برای آشپزی در برنامه های کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر
  • ساخته شده از مواد سبک و انعطاف پذیر سیلیکون و آلومینیوم آنودایز
  • قابلیت تاشو و کاهش حجم برای حمل راحت
  • دارای استاندارد سلامت BPA Free
  • ساخته شده از مواد اولیه مقاوم در برابر حرارت
  • طراحی منحصر به فرد قابلمه به همراه دسته و درب با قابلیت تبدیل به آبکش
  • قابلیت تبدیل دسته قابلمه به عنوان قفل ست

جزئیات محصول
691801474

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
417 گرم
جنس
silicone, hard anodized aluminium
استاندارد
BPA Free
قابلیت فشرده سازی
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت گردی، کمپینگ و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود