موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کتری Sea To Summit مدل Xpot Kettle 1.3L

ناموجود

کتری سی تو سامیت 1.3 لیتری با استاندارد سلامت BPA Free

‎2,700,000 تومان
رنگ
  • لیمویی روشن
تعداد
مرجع:
821803545590
توضیحات

کتری کوهنوردی برند سی تو سامیت مدل X-Kettle وسیله ای کارآمد با ساختاری منحصربفرد برای برنامه های طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر مناسب می باشد. خاصیت جمع شوندگی به ارتفاع 3.5 سانتی متر، کتری کوهنوردی برند سی تو سامیت را سبک و کم حجم ساخته است و با قرار گیری دو عدد کاسه یا لیوان تاشو سیلیکونی کوچک دیگر درون خود در داشتن یک تجهیزات کامل نقش بسزایی دارد. بدنه این کتری 1.3 لیتری سری ایکس سی تو سامیت از سیلیکون انعطاف پذیر تهیه شده که در برابر حرارت مقاوم می باشد. این کتری کوهنوردی به گونه ای طراحی شده که امکان پخت و پز چون برنج یا ماکارونی را بر روی سرشعله می دهد و این امر، طبیعت گردی و کوهنوردی را برای فرد مهیج تر می سازد و آن را به یک ست پخت و پز کوهنوردی تبدیل می کند. 

کمپانی Sea To Summit در سال 1983 در Perth استرالیای غربی شکل گرفت زمانی که تولید محصولات سبک بسیار کم بود. Sea To Summit از آنجایی شروع شد که شخص Tim Macartne Snap پس از فتح اورست با رولند آشنا شد و این آغاز رابطه دوستانه آنها محسوب می شود. در همان میان Tim مشغول آماده سازی خود جهت صعودش به قله اورست (Summit) از دریای خلیج بنگال (Sea) بود و یکی از دلایل انتخاب نام برند صعودش از دریا به این قله بود و او اولین نفری محسوب می شد که از دریا به اورست صعود می کرد و اینجا بود که از این چالش بزرگ الهام گرفته شد. کمپانی Sea To Summit یک سیستم کمال گرا در جهت تولید محصولاتی جذاب با ظاهری زیبا و کاربردی می باشد. تولید محصولاتی با کیفیت فراوان در عین حال با حجم بسیار کم و سبک از جمله اهداف این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته است نیازهای طیف گسترده ای از افراد را برطرف نماید تا نهایت لذت را از برنامه های مختلف خود ببرند. 

کتری کوهنوردی مارک Sea To Summit مدل Xpot Kettle به عنوان یک کتری سیلیکونی کوهنوردی با ساختاری خاص از هیچ گونه مواد مضر در تهیه آن استفاده نشده است و با داشتن استاندارد سلامت BPA Free به یک کتری کوهنوردی و ظروف پخت و پز عالی تبدیل می شود. کفی آلومینیوم سخت کاری شده کتری سفری سی تو سامیت، دسته های تاشو و درب شفاف مقاوم در برابر حرارت آن از دیگر مزیت های این کتری کوهنوردی سیلیکونی می باشد. قیمت کتری سفری سی تو سامیت مدل Xpot Kettle 1.3L در برابر انواع کتری کوهنوردی دیگر با این خاصیت های ویژه بسیار مقرون بصرفه بوده است. یکی از نکات قابل توجه این ست کتری کوهنوردی دیواره های سیلیکونی منعطف آن است که نباید در معرض مستقیم شعله چون آتش قرار بگیرد. با خرید کتری سفری سی تو سامیت مدل Xpot Kettle 1.3L لوازم خود را کامل کنید و از این برند خوش ذوق با تجهیزات منحصر بفردش بهره کافی را ببرید. می توانید برای خرید کتری کوهنوردی از تیم پشتیبانی ما مشاوره لازم را بگیرید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر
  • بدنه ساخته شده از سیلیکون مقاوم در برابر حرارت
  • طراحی بسیار سبک و بادوام  این کتری کوهنوردی
  • قابلیت تاشو با حمل آسان
  • دارای استاندارد سلامت BPA Free
  • مجهز به دو دسته تاشو و درب شفاف مقاوم در برابر حرارت
  • استفاده از آلومینیوم آنودایز در کف کتری کوهنوردی
  • فرم طراحی خاص با قابلیت قرار گیری 2 عدد کاسه یا لیوان تاشو
  • عدم قرار گیری بر روی شعله مستقیم به دلیل بدنه سیلیکونی 

جزئیات محصول
821803545590

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
200 گرم
حجم
1.3 لیتر
جنس
Hard Anodised Aluminium , silicone
مناسب برای
طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر
استاندارد
BPA Free
قابلیت فشرده سازی
دارد
خاصیت قرار دادن بر روی حرارت
دارد
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود