موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

قابلمه Primus مدل Alutech Pot 0.6 L

ناموجود

قابلمه پریموس 0.6 لیتری آلوتِک پات از آلومینیوم آنودایز

‎700,000 تومان
رنگ
  • *طوسی تیره*
تعداد
مرجع:
توضیحات

قابلمه Primus مدل Alutech Pot دارای حجم 0.6 لیتر می باشد. این ظرف غذاي پریموس محصولی کاربردی و بادوام از آلومینیوم آنودایز ساخته شده است که نهایت مقاومت را در برابر حرارات دارد. از این قابلمه کوهنوردی به عنوان یک ظروف پخت و پز در طبیعت می توان بر روی کپسول های گاز 230 گرمی و گازهای کوچک استفاده نمود. ظرف غذا Primus بهترین محصول برای برنامه های کوهنوردی، کمپینگ، سفر و ... می باشد.

کمپانی سوئدی پریموس یکی از تولیدکنندگان انواع تجهیزات کمپینگ و فضای باز می باشد که از سال 1892 با تشکیل یک کارگاه کوچک در استکهلم و با ارائه اجاق گاز فعالیت خود را آغاز نمود. محصولات پریموس در سفرهای بسیاری از جمله سفر Roald Amundsen اولین نفری که در سال 1911 به قطب جنوب رسید و همچنین Sir Edmond Hillary و Tenzing Norgay برای فتح قله اورست در سال 1953، تست و آزمایش شده است. از مهم ترین اهداف این شرکت ساخت و تولید محصولات متنوع در نهایت خلاقیت و کیفیت می باشد. کمپانی با 125 سال تجربه در زمینه تولید توانست تحول عظیمی را در صنعت تجهیزات Outdoor ایجاد نماید. 

قابلمه سفری 0.6 لیتری Primus به دلیل ساخته شدن از آلومینیوم آنودایز دارای انتقال حرارتی بالایی می باشد در عین حال هیچگونه ضرر غذایی ندارد. این محصول از ظرف غذا برای کوهنوردی دارای دسته تاشو با پوشش مخصوص می باشد که از گرم شدن دسته و سوختن دست ها جلوگیری می نماید.

همیشه برای کاربران علاوه بر کیفیت و کارایی بالا، قیمت ظرف غذا کوهنوردی هم برای برنامه هایشان حائز اهمیت بوده که قیمت ظرف غذا پریموس هم از این قاعده مستثنی نیست و با داشتن قیمت مناسب دید بسیاری از افراد را به خود جلب نموده است. با خرید ظرف غذای پریموس یک همراه مطمئن برای برنامه خود بسازید.

  • مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ و سفر
  • ساخته شده از آلومینیوم آنودایز
  • مجهز به دسته تاشو با پوشش مقاوم در برابر حرارت
  • انتقال حرارتی بالا

جزئیات محصول

توضیحات

برند
Primus
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
140-180 گرم
وزن
149 گرم
ابعاد
10.1 * 11.2 cm
حجم
0.6 لیتر
جنس
Anodised Aluminum
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ و سفر
نوع دستگیره
تاشو
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود