موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ماهیتابه Sea To Summit مدل XPan8

ناموجود

ماهیتابه سی تو سامیت ایکس پَن 8 با دسته تاشو سیلیکونی

‎500,000 تومان
تعداد
مرجع:
توضیحات

ماهیتابه Sea To Summit مدل XPan8 یکی از تجهیزات ضروری برای آشپزی در دل طبیعت است. طبیعت گردی و کوهنوردی یک تفریح و ورزش مفرح و هیجان انگیز است که مورد توجه خیلی از افراد قرار می گیرد بنابراین داشتن ظروف و تجهیزات آشپزی یکی از ضروریات در برنامه به حساب می آید. ماهیتابه کوهنوردی XPan8 محصولی مفید و کارآمد از آلومینیوم سخت آنودایز ساخته شده است و با طراحی فوق العاده و سطح گسترده ای که دارد به راحتی حرارت را به مواد غذایی به صورت یکسان انتقال می دهد و پخت و پز را آسان می سازد. Sea To Summit با ساخت ماهیتابه مدل XPan8 بار دیگر نیاز افراد را برطرف کرده و محصولی بادوام و سبکی را به بازار ارائه نموده است.

کمپانی Sea To Summit در سال 1983 در Perth استرالیای غربی شکل گرفت زمانی که تولید محصولات سبک بسیار کم بود. Sea To Summit از آنجایی شروع شد که شخص Tim Macartne Snap پس از فتح اورست با رولند آشنا شد و این آغاز رابطه دوستانه آنها محسوب می شود. در همان میان Tim مشغول آماده سازی خود جهت صعودش به قله اورست (Summit) از دریای خلیج بنگال (Sea) بود و یکی از دلایل انتخاب نام برند صعودش از دریا به این قله بود و او اولین نفری محسوب می شد که از دریا به اورست صعود می کرد و اینجا بود که از این چالش بزرگ الهام گرفته شد. کمپانی Sea To Summit یک سیستم کمال گرا در جهت تولید محصولاتی جذاب با ظاهری زیبا و کاربردی می باشد. تولید محصولاتی با کیفیت فراوان در عین حال با حجم بسیار کم و سبک از جمله اهداف این کمپانی بزرگ می باشد که توانسته است نیازهای طیف گسترده ای از افراد را برطرف نماید تا نهایت لذت را از برنامه های مختلف خود ببرند. 

ماهی تابه Sea To Summit مجهز به دسته از جنس فولاد ضدزنگ با قابلیت تاشو می باشد. این ماهی تابه کوهنوردی جهت عدم انتقال حرارت به دست هنگام آشپزی دارای پوشش سیلیکونی ضدلغزش بوده که از سوختن دست جلوگیری می کند. همچنین ماهیتابه سی تو سامیت XPan8 علاوه بر ویژگی های منحصر بفرد خود با دارا بودن دهانه گسترده ای با قطر 21cm قادر به جای گیری Sea To Summit مدل XPot28 بوده است و لذت آشپزی را با این همراهی در برنامه دو چندان می کند. این ماهی تابه سی تو سامیت توانسته با داشتن خواص های ذکر شده جای خود را در سبد خرید افراد حفظ نماید. با خرید ماهیتابه کوهنوردی یک محصول کارامد دیگر به محصولات کمپینگی خود بیافزایید.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی
  • ساخته شده از آلومینیوم آنودایز
  • مجهز به دسته تاشو
  • دسته ساخته شده از استیل فولاد ضدزنگ
  • پوشش سیلیکونی دسته برای ضدلغزش و جلوگیری از انتقال حرارت به دست
  • بسیار سبک و بادوام
  • عدم ایجاد هرگونه مواد مضر به هنگام استفاده
  • انتقال یکسان حرارت در تمام سطوح تابه برای راحتی در پخت و پز
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
220-260 گرم
وزن
245 گرم
جنس
Hard Anodised Aluminium
مناسب برای
طبیعت گردی، کمپینگ و کوهنوردی
نوع دستگیره
تاشو
خاصیت قرار دادن بر روی حرارت
دارد
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود