موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

قابلمه Fire Maple مدل Feast 2

ناموجود

قابلمه فایرمپل فیست 2 با دسته تاشو با پوشش پلاستیکی

‎372,000 تومان
رنگ
  • *طوسی تیره*
تعداد
مرجع:
68675515179
توضیحات

قابلمه سفری Fire Maple از سری محصولات دیگر این کمپانی با ویژگی های خاص خود می باشد. قابلمه کوهنوردی فایر مپل مدل Feast 2 با حجم یک لیتر بسیار بادوام و با کیفیت بوده است. این محصول قابلمه کوه Fire Maple برای برنامه های کمپینگی، سفر ، طبیعت گردی و کوهنوردی قابل استفاده می باشد. قابلمه سفر فایر مپل با ویژگی های منحصر بفرد خود می تواند همراهی مناسب برای آشپزی در دل طبیعت باشد.

این ظرف خوراک پزی کوهنوردی از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و با وزنی سبک و و طراحی جمع وجور به راحتی در کوله پشتی و سایر وسایل های کوهنوردی قرار می گیرد. قابلمه کمپینگ فایر مپل با داشتن کاور حمل جابجایی و حمل را آسان تر می سازد.

برند فایر مپل در سال 2003 برای بازار داخلی و خارج از کشور تأسیس شد که در سال 2006 نخستین فستیوال غذا را برگزار می کند که این جشنواره 6 بار با موفقیت روبه رو بود. اولین سرشعله تیتانیومی در سال 2008 وارد بازار شد این سرشعله تنها 48 گرم وزن داشت و سبک ترین سرشعله کمپینگ در جهان محسوب می شد. در سال 2009 سری آشپزخانه همراه را برای سفر خانواده ها راه اندازی می نماید و همچنین سیر پیشرفت در تولیدات این کمپانی به گونه ای بود اجاق های کنترلی تیتانیومی خود را وارد بازار می نماید. فایر مپل در طی فعالیت ها سرعت پیشرفت و همچنین ساخت محصولات خلاقانه خود را حفظ نمود و در هر سال تمام تلاش خود را برای ارائه محصولی جدید متمرکز نمود. در سال 2014 با ارائه محصولی تیتانیومی جهت درست کردن چای برنده جوایز سالانه صنعت فضای باز چین گشت. امروزه فایر مپل با ارائه محصولات گوناگون در زمینه فضای باز و کمپینگ به یکی از کمپانی های مطرح تبدیل گشته است.

قابلمه مسافرتی فایر مپل محصولی بینظیر با دسته تاشو بوده و برای جلوگیری از آسیب رساندن به دست و نفوذ گرما، مجهز به پوشش پلاستیکی بر روی دسته می باشد. از دیگر مزیت های این ظرف کمپینگی Fire Maple طراحی درب آن جهت خروجی بخار آب هنگام پخت و پز بوده و همچنین به عنوان یک آبکش عمل می کند.

خرید قابلمه سفری یکی از موارد ضروری طبیعت گردان و کوهنوردان بوده است و استفاده آن با برطرف شدن نیاز افراد حس خوب آشپزی را در دل طبیعت بکر دو چندان می کند.

  • مناسب برای کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر
  • بسیار سبک و بادوام و طراحی جمع و جور
  • دارای دسته تاشو با پوشش پلاستیکی جهت جلوگیری از حرارت گرما و آسیب به دست
  • مجهز به کاور حمل مش
  • ساخته شده از آلیاژ آلومینیوم 
جزئیات محصول
68675515179

توضیحات

برند
Fire Maple
کشور مبدا برند
چین
بازه وزن
180-220 گرم
وزن
216 گرم
حجم
1 لیتر
جنس
آلیاژ آلومینیوم
مناسب برای
کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر
نوع دستگیره
تاشو
دسته
دارد

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود