موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ست ظروف Crivit مدل Camping Dining Set

ناموجود

ست ظروف کوهنوردی کریویت 8 پارچه ساخته شده از پلاستیک فشرده پلی پروپیلن

‎280,000 تومان
رنگ
  • سبز روشن
  • نارنجی
تعداد
مرجع:
105428455
توضیحات

ست ظروف کوهنوردی Crivit مدل Camping Dining Set محصولی بی نظیر، باکیفیت و یک مجموعه 8 تکه ای است که برای برنامه های طبیعت گردی، کمپینگ و سفر همراه بسیار خوبی خواهد بود. این ست ظروف هشت تکه توسط کمپانی آلمانی Crivit ساخته شده است.

Crivit سال هاست که در زمینه تولید انواع پوشاک ورزشی فعالیت داشته است و به دلیل استفاده از بهترین متد ساخت و طراحی منحصربفرد و از همه مهم تر قیمت مناسب در کنار سایر ویژگی ها، همیشه در رأس انتخاب مشتری بوده است. کریویت اکنون توانسته با تولید ست ظروف غذا به اعتبار خود در بازار رونق دهد. ظرف 8 تکه کریویت از متریال بسیار مرغوب و با کیفیت پلی پروپیلن ساخته شده است که علاوه بر داشتن وزن سبک مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد.

ظروف کوهنوردی 8 تکه Crivit شامل اقلامی چون کاسه بزرگ 1000 میلی لیتری، بشقاب با قابلیت استفاده به عنوان درب، لیوان تاشو درب دار، ظرف درب دار 350 میلی لیتری، ظرف درب دار کوچکتر به ظرفیت 300 میلی لیتر، قاشق، چنگال و کارد متصل به هم و یک صفحه جهت برش مواد غذایی همراه با یک صافی در بخش پایینی صفحه و یک بند پلاستیکی جهت حمل ست می باشد. ست ظروف کوهنوردی کریویت با توجه به حجم ناچیزی که دارد حمل آن بسیار آسان است و فضای کمی را داخل کوله پشتی اشغال خواهد کرد.

نحوه طراحی و تولید ست ظرف غذاخوری 8 تکه Crivit به گونه ای است که انواع مواد غذایی سرد و گرم را می توان داخل آن قرار داد بدون اینکه بوی مواد غذایی را به خود جذب کند. قیمت ست ظروف کوهنوردی و کمپینگ از لحاظ نوع برند، جنس، دوام و قابلیت حمل مواد غذایی با هم متفاوت است. کریویت توانسته با شعار همیشگی خود مبنی بر تولید محصولات باکیفیت همراه با قیمت مناسب این ست ظروف کمپینگ را روانه بازار کند و لذت یک کوهنوردی و طبیعت گردی دل چسب را به علاقه مندان به طبیعت هدیه دهد. همچنین با یک مقایسه کوچک ست ظروف کوهنوردی 8 تکه کریویت Crivit با سایر ست ها متوجه خواهید شد که انتخابی مناسب برای خرید ظروف طبیعت گردی می باشد.

  • مناسب برای طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر
  • ساخته شده از پلاستیک فشرده پلی پروپیلن (PP) 
  • قابلیت قرار دادن انواع مواد غذایی سرد و گرم درون ست
  • مقاومت در برابر فشار و ضربه
  • بسیار سبک و کم حجم
جزئیات محصول
105428455

توضیحات

برند
Crivit
کشور مبدا برند
آلمان
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
405 گرم
جنس
Polypropolene
قابل استفاده برای
طبیعت گردی، کوهنوردی، کمپینگ و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود