موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

قاشق چنگال Sea To Summit مدل Titanium Spork

ناموجود

قاشق چنگال سی تو سامیت تیتانیوم اسپورک سبک و مقاوم

‎170,000 تومان
رنگ
  • آبی 3
تعداد
مرجع:
13218071527
توضیحات

قاشق چنگال Sea To Summit مدل Titanium Spork دارای تمام خصوصیات مفید و ضروری است که یک ابزار کمپینگ باید داشته باشد. قاشق چنگال کوهنوردی از برند نام آشنای سی تو سامیت، شما را از به همراه داشتن قاشق و چنگال به صورت جداگانه آسوده می کند، زیرا همین قاشق چنگال کوهنوردی تمام کارآیی مورد انتظار را برای شما تأمین می کند. اسپورک سی تو سامیت از جنس تیتانیوم تولید شده که بهترین جنس برای ساخت لوازم کوهنوردی و کمپینگ است. می دانید که مهم ترین خصوصیت تیتانیوم از نظر درجه های غذایی، کیفیت آن است و در کنار آن، مقاومت بسیار بالایی در برابر زنگ زدگی دارد و در نتیجه ماندگاری بیشتری نسبت به بقیه ی آلیاژها از خود نشان می دهد.

قاشق چنگال کوهنوردی از برند Sea To Summit در عین مقاومتی که در برابر سایش دارد، بسیار سبک است. قاشق و چنگال های تیتانیوم بسیار مستحکم هستند، به طوری که حتی اگر به طرز نامناسبی در کوله پشتی شما قرار بگیرند، شکسته نشده و آسیبی نمی بینند. روی این قاشق چنگال کوهنوردی، یک لایه ی آنودایز شده قرار دارد، به این معنی که سطح آن با اکسید محافظت کننده کاور شده که از زنگ زدگی و خوردگی آن جلوگیری می کند. توجه داشته باشید شستن در ماشین لباس شویی، آنودایزاسیون این قاشق چنگال کوهنوردی را دچار آسیب می کند، پس لطفاً آن را با دست بشویید.

این قاشق چنگال کوهنوردی دارای یک کارابین کوچک است که می توانید آن را با لوازم دیگر یکجا کنید یا به قسمتی از کوله پشتی خود متصل کنید. اسپورک سی تو سامیت به قدری با کاربردش شما را شگفت زده می کند که حتی در منزل و خارج از برنامه های سفرتان نیز وسوسه می شوید به استفاده از این ابزار مفید ادامه دهید. قیمت اسپورک سی تو سامیت با توجه به این برند سرشناس، بسیار مناسب است و با خرید اسپورک سی تو سامیت برای سفرهای کوهنوردی و کمپینگ خود، یک محصول کارآمد به همراه خواهید داشت!

مشخصات و ویژگی های قاشق چنگال Sea To Summit مدل Titanium Spork

  • مناسب برای برنامه های کوهنوردی، کمپینگ، طبیعت گردی و سفر
  • ساخته شده از 100٪ تیتانیوم بسیار سبک و مقاوم
  • استفاده از رنگ آنودایز شده و مقاوم در برابر زنگ زدگی در تولید این قاشق چنگال کوهنوردی
  • دارای یک کارابین کوچک برای اتصال به کوله 
جزئیات محصول
13218071527

توضیحات

برند
Sea to summit
کشور مبدا برند
استرالیا
بازه وزن
5-15 گرم
وزن
14 گرم
جنس
Titanium
مناسب برای
کوهنوردی، طبیعت گردی و سفر
طول دسته
12 cm
اقلام همراه
کارابین کوچک

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود