موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

ست ظروف Light My Fire مدل Mealkit Bio 8pcs

ناموجود

ست ظروف هشت تکه لایت مای فایر میلکیت بیو قابل استفاده در مایکروویو

‎500,000 تومان
رنگ
  • نارنجی سیر
تعداد
مرجع:
4741193179207
توضیحات

آیا به دنبال ظروف مناسب برای کمپ و طبیعت گردی هستید و برای جابجایی و حمل مواد غذایی مورد نیاز خود، هستید؟ خرید ست ظروف هشت تکه Light My Fire بهترین گزینه برای شما است.

از آنجایی که یکی از مهم‌ترین مواردی که برای چک لیست کمپ و کوهنوردی باید به آن توجه داشته باشید، حمل مواد غذایی مورد نیاز است، استفاده از ظروف کاربردی و مناسب مهم‌ترین اصل، قبل از سفر به شمار می‌آید. با توجه به تعداد کالاهای موجود در بازار، اگر تا انتها با ما همراه باشید، به شما قول می‌دهیم که در نهایت ظروف 8 تکه Light My Fire را انتخاب کنید.

طراحی خلاقانه حمل مواد غذایی با ست ظروف 8 تکه لایت مای فایر

از آنجایی که این ظروف از 8 تکه ساخته شده‌اند، شما می‌توانید، مواد غذایی مورد نیاز خود را در سفرهای مختلف با خود حمل کنید و از گذراندن وقت در طبیعت، تفریح و سرگرمی لذت ببرید.

لازم به ذکر است، این ست ظروف وزن کمی دارد و به راحتی می‌توانید آن را با خود، حتی هنگامی که مواد غذایی زیادی را درون آن قرار داده‌اید، حمل کنید. این محصول شرایطی را برای شما فراهم می‌کند که مواد غذایی همسفران خود را نیز فراهم و ارتباط صمیمانه و آرامش بخشی را تجربه کنید.

لیوانی که در این محصول وجود دارد، قسمت انتهایی آن به‌دلیل انعطاف پذیری زیاد، تا شده و فضای کمی را اشغال می‌کند. لازم به ذکر است، در طراحی این لیوان یک درب تعبیه شده که از سرد و گرم شدن زود هنگام نوشیدنی‌ها جلوگیری می‌کند. طراحان این محصول، در درب این لیوان یک روزنه قرار داده‌اند که تا با عبور نی بتوانید نوشیدنی را میل کنید.

تخته برشی که در این محصول قرار داده‌ شده است، کاربرد مختلف دارد که نیاز شما را از بردن وسایل بیشتر به کمپینگ برطرف می‌کند. روی این تخته برش می‌توانید انواع مواد غذایی را خرد کرده بدون آنکه نگرانی بابت ایجاد خراش بر روی آن باشید. همچنین دارای خاصیت ضد بو بوده و در صورت برش پیاز، ماهی و... بوی آنها بر روی تخته باقی نمی‌ماند. اما قابلیت دیگر این تخته برش وجود سوراخ‌هایی در قسمت پایینی آن بوده که می‌توانید از آن به‌عنوان آبکش یا صافی استفاده کنید.

ست ظروف کمپینگ

بسته بندی تاشو ست ظروف 8 تکه Light My Fire

اسپرک ظروف 8 تکه که از قاشق، چنگال و چاقو تشکیل شده است، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که نیازی به حمل قاشق، چنگال و... به تنهایی نداشته باشید. کاسه‌ای نیز در طراحی این محصول، تعبیه شده است، باعث می‌شود که مشکلی با حمل مواد غذایی مانند، ماست، ترشیجات، زیتون و... نداشته باشید و مواد غذایی دلخواه خود را براحتی، حمل کنید. برای میل کردن غذا هم بشقابی طراحی شده تا مواد غذایی مورد نیازتان را داخل آن بریزید.

ظروفی ساخته شده با پلاستیک زیست محیطی

یکی از ویژگی‌های بارز این محصول، استفاده از پلاستیک‌های زیست تخریب‌پذیر در طراحی و ساخت آنها است. این پلاستیک‌ها به طور کامل یا بخشی از آنها از گیاهان یا سایر مواد بیولوژیکی ساخته شده‌اند که همین ویژگی، نظر مخاطبان زیادی را در سال‌های مختلف به خود جلب کرده است.

چرا باید از ست ظروف 8 تکه لایت مای فایر استفاده کنیم؟

ظروف 8 تکه لایت مای فایر مقاوم در برابر گرما و ضربه هستند و همین ویژگی آنها را به محصولی ایده‌آل برای کوهپیمایی و طبیعت‌گردی تبدیل کرده است. لازم به ذکر است، این ظروف به راحتی تمیز می‌شوند و شما مشکلی برای استفاده از آن در طبیعت نخواهید داشت.

در آخرخرید ست ظروف هست تکه لایت متی فایر گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در سفرهای دسته جمعی و کمپی است و به راحتی نیاز شما برای حمل مواد غذایی دلخواهتان را برطرف می‌کند.

خرد ظروف کوهنوردی

مشخصات و ویژگی‌های ست ظروف هشت تکه light my fire

  • ساخته شده از پلاستیک های زیستی
  • قابل استفاده در مایکروویو
  • قابل شستشو در ماشین ظرفشویی
  • وزن: 417 گرم
  • جادار و قابل استفاده برای چند نفر
  • دارای تخته برش و امکان استفاده از آن به عنوان آبکش یا صافی
  • بند نگهداری و حمل مجموعه از جنس پلاستیک TPE
  • کاور پارچه‌ای مخصوص حمل کل ست ظروف
  • ابعاد کل ست ظروف لایت مای فایر: 65 * 85 * 195 میلی‌متر
جزئیات محصول
4741193179207

توضیحات

برند
Light My Fire
کشور مبدا برند
سوئد
بازه وزن
380-420 گرم
وزن
417 گرم
ابعاد
65 * 85 * 195 میلی‌متر
جنس
پلاستیک
استاندارد
BPA Free
قابلیت شستشو در ماشین ظرف شویی
دارد
قابلیت استفاده در ماکروویو
دارد
قابل استفاده برای
کوهنوردی، طبیعت‌گردی، کمپینگ و سفر

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود