موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

کیف کمری Deuter مدل Pulse Four EXP

ناموجود

کیف کمری دیوتر با سیستم پشتی تنفسی

‎570,000 تومان
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

کیف کمری دیوتر مدل Pulse Four EXP محصولی بی نظیر برای دوچرخه سواری، دویدن و پیاده روی و هرگونه فعالیت در فضای باز می باشد. کیف کمری Deuter Pulse Four EXP با طراحی منحصر بفرد و دارای یک محفظه اصلی، دو جیب با توری مش بر روی کمربند، یک محفظه برای حمل بطری آب و مجهز به جیب های متعدد دیگر برای حمل وسایل ضروری می باشد و فضای کافی برای قرار دادن وسایل و لوازم جانبی را دارا می باشد.

 معمولا مسافران و دوست داران فعالیت های اوت دور به دنبال یک کیف کمری سبک و راحت برای حمل وسایل ضروری خود هستند که کمپانی دیوتر آلمان از دیرباز در زمینه تولید محصولات فعال بوده است و در سال 1898 در Augsburg Oberhause توسط Hans Deuter تأسیس گشت. دیوتر در ابتدا کیسه و کیف های پستی ایالت باواریا را تولید می نمود اما در سال 1905 با شروع جنگ جهانی و با افزایش میزان تقاضای ارتش، این کمپانی شروع به تولید کوله پشتی، چادر و کیف برای ارتش آلمان می نماید. در سال 1919 حوزه جدیدی از سبک و کار توسط این کمپانی آغاز می شود و تصمیم به ساخت چمدان، کوله پشتی، چادر و سایبان می گیرد. سالها فعالیت و تجربه در زمینه ساخت تجهیزات سبب شد تا این کمپانی با عرضه و فروش محصولات خود و همچنین تأمین تجهیزات کوهنوردان برای برنامه های اکسپدیشن سبب گشت تا این کمپانی به یک قدرتمند اقتصادی تبدیل گردد و هر روز با توسعه محصولات جدید قدرت خود را بیش از پیش به جهانیان اثبات کرده است. 


کیف کمری Deuter Pulse Four EXP با یک سیستم پشتی تنفسی و بسیار راحت یکی از بهترین گزینه های خرید در بین سایر برندها می باشد. از دیگر ویژگی های بارز این کیف کمری قابلیت تنظیم کمر و همچنین با کیفیت عالی می توان اشاره کرد که همراه همیشگی کوهنوردان و طبیعت گردان بوده است.

  • مناسب برای دوچرخه سواری، دویدن و پیاده روی
  • مجهز به جیب های متعدد برای حمل وسایل ضروری و محفظه حمل بطری آب
  • دارای جیب توری بر روی کمربند
  • سیستم پشتی تنفسی و راحت
  • مجهز به جیب عمودی نئوپرن
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Deuter
کشور مبدا برند
آلمان
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
340-380 گرم
وزن
340 گرم
قابل استفاده برای
دوچرخه سواری، دویدن و پیاده روی

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود