موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

سوپر گتر آذرجوان مدل CL0425

سوپر گتر آذرجوان با یک لایه مش تنفسی

‎780,000 تومان
سایز
رنگ
  • قرمز روشن
آخرین موجودی 1 قلم
تعداد
مرجع:
35177625781
توضیحات

کاربرد سوپر گتر در صعود های سنگین

سوپر گتر آذرجوان مناسب صعود‌های سنگین است؛ این پوشش با فراهم کردن بهترین خصوصیاتی که از یک گتر کوهنوردی انتظار می رود، حتی سخت ترین صعودهای شما را نیز آسوده می کند. سوپر گتر علاوه بر پوشاندن و گرم نگه داشتن قسمت پایینی پا، روی کفش می‌ آید و پا را کاملاً گرم نگه می‌دارد. قسمت داخلی بالاتر از مچ پا این گتر کوهنوردی با شلوار تماس مستقیم دارد و لایه های مشی که برای آن طراحی شده باعث تنفس پذیری عالی و جلوگیری از تعریق شده است. در برنامه های زمستانه، داشتن یا نداشتن گتر کوهنوردی فقط به دلیل آسودگی خاطر نیست، بلکه کمبود آن ممکن است موجب به خطر افتادن سلامتی شما شود.

قسمت های انتهایی گتر کوهنوردی به دلیل سایش با سنگ و یخ آسیب می بینند و یا در صعودهای زمستانی، به دلیل برخورد گوشه های کرامپون با گتر، امکان پارگی و سایش شدید وجود دارد. این گتر، با استفاده از پارچه ای ضد سایش و ضدآب مانع آسیب رسیدن به شما می شود.

بررسی جزییات سوپر گتر آذرجوان مدل CL0425

در سوپر گتر کوهنوردی تولید شده توسط برند آذرجوان، یک کش با بست پلاستیکی طرح ریزی شده تا حین فعالیت، در پای شما حرکت نکند. قسمت زیرین این سوپر گتر با لایه ی لاستیکی مستحکمی طراحی شده که در قسمت کف کفش قرار گرفته و گتر کوهنوردی را روی پای شما مهر و موم می کند. این لایه ی لاستیکی، یک بند با همین جنس دارد که به زیر کفش چفت می شود. نحوه باز و بسته شدن این گتر کوهنوردی به وسیله یک زیپ مستحکم و چسب های با کیفیت بوده که می تواند پاهایتان را کاملاً از نفوذ آب، باد و گرد و خاک در امان نگه دارد. برای پوشیدن این گتر، کفش کوهنوردی خود را وارد قالب لاستیکی کنید تا جایی که کاملاً به آن ثابت شود. در این شرایط است که گتر با کفش یکپارچه می شود و میزان حفاظت از پای شما را به بیشترین حد می رساند. سوپر گتر آذرجوان با ویژگی های منحصر بفردش، کوهنوردی های سنگین در مسیر های برفی را برایتان آسان تر خواهد کرد. قیمت گتر از برند آذرجوان مناسب با ویژگی های آن تعیین شده است. با خرید گتر کوهنوردی از لحظه لحظه ی صعودهای زمستانه ی خود لذت ببرید.

سوپرگتر کوهنوردی

مشخصات و ویژگی های سوپر گتر آذرجوان

  • مناسب برای صعودهای سنگین
  • دارای بند قابل تنظیم کشی و بند پلاستیکی در بالای گتر
  • دکمه ی تعبیه شده در بالای گتر برای تثبیت
  • دارای لایه مش تنفسی در داخل گتر
  • استفاده از پارچه ضدآب و ضدسایش در قسمت انتهایی
  • بازشو با زیپ و چسب
  • دارای کفی لاستیکی با بندی برای استحکام آن
جزئیات محصول
35177625781

توضیحات

برند
Azar Javan
کشور مبدا برند
ایران
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
500-700 گرم
وزن
640 گرم
قابل استفاده برای
صعودهای سنگین

نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند نیز خریداری کرده اند:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود