موارد بیشتر
No produts were found.
0
موارد بیشتر
No produts were found.

دستکش بیس Ferrino مدل Shadow

ناموجود

دستکش بیس فرینو با تکنولوژی Coolmax

‎465,000 تومان
سایز
رنگ
  • مشکی
تعداد
مرجع:
توضیحات

در اوایل سال 1870 سزار فرینو با تولید نوعی رنگ ضد آب به فکر تولید نوعی پارچه ضدآب افتاد و به وسیله آن می توانست چادرهای تخصصی ضدآب تولید نماید که در دوران جنگ و در تأمین چادرهای ارتش نقش مهمی را ایفا نمود. با آزمایش های فراوان و تجربیاتی که در این دوران بدست آورده شد، زمینه تولید محصول مقاوم و کارآمد بوجود آمد که با آرام شدن شرایط و رواج برنامه های هیمالیا نوردی و کوهنوردی، فرینو توانست چادرهایی مقاوم و متناسب با کوهستان های آلپ تولید نماید. فرینو در طی فعالیت های درخشان خود تنها به تولید چادر بسنده نکرد بلکه توانست اکثر نیازهای کوهنوردی و هیمالیا نوردی را برطرف نماید. کسب گواهی ISO 9001 تضمین کننده صد درصدی مراحل طراحی تا تولید محصولات این برند بوده و همواره بر این مهم افتخار می کند. آزمایش و تست محصولات در انواع شرایط یکی دیگر از رموز موفقیت فرینو در بهبود و ارتقای سطح کیفیت تجهیزات می باشد و همچنین این کمپانی بیش از 50 سال است که تأمین کننده چادر و سایر لوازم جانبی سازمان های دولتی و بشر دوستانه در سراسر جهان است که حتی سازمان ملل متحد، انجمن دفاع ملی ایتالیا و سازمان نجات دریایی ملی ایتالیا از آن به عنوان حامی یاد می کنند. 

های لب (Highlab) جواهری در تاج تولیدات فرینو است که تیمی متخصص تمامی جوانب محصولات را تحت آزمایش های سخت گذاشته و در محیط های طبیعی از لحاظ کیفیت مورد چالش قرار می دهند و پس از اثبات آزمایشات را به صورت عمومی نمایش داده و محصول تست شده را راهی بازار جهانی می کنند.

دستکش بیس Shadow می تواند به تنهایی برای انواع فعالیت های هوازی یا به عنوان یک پوشش لایه اول در زیر انواع دستکش های فرینو در شرایط آب و هوایی نا مناسب استفاده شود. قابلیت خشک شدن سریع این دستکش با استفاده از پارچه Coolmax تضمین می شود. قابلیت کشسانی مچ آن سبب جذب بهتر دستکش شده و از نفوذ سرما جلوگیری می نماید.

  • مناسب برای فعالیت های هوازی یا استفاده در زیر دستکش های مختلف به عنوان لایه اول
  • قابلیت خشک شدن سریع
  • دارای کاف با قابلیت کشسانی
  • استفاده از تکنولوژی Coolmax برای انتقال رطوبت و خشک نگه داشتن دست ها
  • دارای تنفس فوق العاده
جزئیات محصول

توضیحات

برند
Ferrino
کشور مبدا برند
ایتالیا
مناسب برای
مشترک آقایان و بانوان
بازه وزن
20-60 گرم
وزن
30 گرم
جنس
50%Polyester , 50%Coolmax
مناسب برای
فعالیت های هوازی یا استفاده در زیر دستکش های مختلف به عنوان لایه اول

شابک (isbn)
MPN
نظرات

نظر خود را ثبت کنید

  • ارزش خرید:
  • قابلیت و کاربردها:
  • کیفیت محصول:
محصولات مرتبط

تنظیمات

Share

ساخت اکانت رایگان برای ذخیره موارد علاقه مندی

ورود

برای استفاده از لیست های دلخواه، یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.

ورود